کد خبر: 38521
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
دامدار کارت

وزیر جهاد کشاورزی گفت: درصدد استمهال وام «دامدار کارت» برای حمایت از دامداران هستیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در سفر یک روزه هیئت دولت به استان یزد در بازدید از باغات پسته شهرستان مروست در جمع کشاورزان این شهرستان، گفت: با مشکلات کشاورزان و باغداران به واسطه شغل پدرم که کشاورز بوده آشنایی دارم. وی ادامه داد: کشاورزان ما غیرتمند هستند، زیرا دنیا در یکسال اخیر در تامین مواد غذایی دچار مشکل شده، اما کمبودی در کشورمان وجود نداشته است.
ساداتی‌نژاد افزود: کشاورزی در طبیعت باز است و حوادث قهریه در این حوزه وجود دارد، کشاورزان این منطقه سرمازدگی را مطرح کردند بنابراین کمیته‌ای را توسط معاونت باغبانی در منطقه ایجاد میکنیم و در فرصت باقی مانده با استفاده از روش‌های موفق اجرا شده در سایر استان‌ها به این مهم کمک کنیم.
وی خاطرنشان کرد: استمهال وام را نیز در جلسه با رئیس جمهور مطرح خواهیم کرد تا تولید باغداران ادامه دار باشد.
ساداتی‌نژاد یادآور شد: درصدد استمهال وام «دامدار کارت» نیز هستیم.
وی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای جلوگیری از خسارت باغات، افزود: در مورد برق چاه‌ها و هزینه‌های آن و تعدیل پروانه چاه‌ها نیز با وزارت نیرو را نیز مطرح میکنیم.
وزیر جهاد کشاورزی درباره تسهیلات به عشایر نیز گفت: در حوزه عشایر نیز دامدار کارت را مجددا راه اندازی کرده‌ایم و ۳ هزار و ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار در فاز جدید برای آن در نظر گرفته شده است.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم با مصوبه‌ای تسهیلات جدیدی برای خسارت باغات استان یزد داشته و حداکثر حمایت را داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =