کد خبر: 38322
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
آبرسانی

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: با لوله گذاری به طول ۹۰۰ کیلومتر، ۳۷۹ روستا در آذربایجان غربی آبرسانی می شود.

به گزارش روستانیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو امروز ۱۸ دی ماه در سفر یک روزه به پلدشت در جمع خبرنگاران با اشاره به آبرسانی به ۳۷۹ روستای استان، افزود: برای این طرح ۹۰۰ کیلومتر لوله گذاری می شود و طبق قرارداد باید ۳۰ ماهه به بهره برداری برسد ولی تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا ۱۸ ماهه به بهره برداری برسانیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) ادامه داد: براساس بررسی های انجام شده در شمال استان آذربایجان غربی ۱۰۶ روستا با چالش و تنش آبی جدی مواجه هستند و برای حل این مشکل طرح آبرسانی از خرداد ماه آغاز و بدون تعطیلی عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

وی همچنین با تاکید براینکه هم اکنون در ۳۶ نقطه آذربایجان غربی خانه های بهداشت در حال ساخت است، گفت: همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) نیز همچنین حدود ۶۰۰ جهازیه در استان های کردستان و آذربایجان غربی اهدا می شود.

به گزارش ایسنا، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با اشاره به افتتاح ۱۶هزار طرح محرومیت زدایی، افزود: طرح های محرومیت زدایی با تمام توان ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =