رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی

جعفری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: با پیگیری های انجام شده مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون به بخش کشاورزی استان تخصیص داده شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از بازار، مهدی جعفری با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون به بخش کشاورزی استان تخصیص داده شد، افزود: نرخ سود این تسهیلات ۱۵ درصد و مدت بازپرداخت آن هم حداکثر پنج سال است.

وی با بیان اینکه مقرر شده این تسهیلات به صورت ویژه و خارج از منابع و مصارف به عاملیت بانک کشاورزی به طرح های واجد شرایط پرداخت شود، گفت: متقاضیان می توانند جهت اطلاع از شرایط بهره مندی از تسهیلات مذکور به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

جعفری با اشاره به خشکسالی های چند ساله در استان و لزوم تغییر الگوی کشت، بیان کرد: سند الگوی کشت از اقدامات جهادی دولت سیزدهم بوده که اجرای مناسب آن با روحیه عملیاتی مدیران این دولت، شدنی است.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از اهداف الگوی کشت آن است که بر اساس پتانسیل های جغرافیایی و اکولوژیکی هر منطقه، مشخص کنیم چه محصولی، در چه مکانی، چه زمانی و چه مقدار کشت شود، افزود: در طرح الگوی کشت، با ایجاد مشوق برای محصولات استراتژیک و اساسی و برنامه ریزی برای افزایش بهره وری آب و محصول، تعادل بخشی در کالاهای اساسی و غیر اساسی ایجاد می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =