رییس شورای اسلامی کلانشهر کرج

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شهرداری کرج تا پایان دی ماه، لایحه بودجه ۱۴۰۲ را به شورای شهر ارسال کند، گفت: بنا بر قانون، شهرداری باید تا روز پایانی ماه جاری، لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ که برنامه اجرایی مدیریت شهری در سال آینده است را به شورای شهر کرج ارسال کند.

به گزارش روستانیوزبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر کرج، علی قاسم پور در هشتاد و ششمین جلسه رسمی شورای شهر کرج ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: بنا بر قانون، شهرداری باید تا روز پایانی ماه جاری، لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ که برنامه اجرایی مدیریت شهری در سال آینده است را به شورای شهر کرج ارسال کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر نیز موظف است تا اوایل اسفند ماه، بودجه را برای تأیید نهایی به کمیته انطباق فرمانداری کرج ارسال کند،گفت: فرصت‌ها به سرعت در حال گذر هستند و ما باید آن‌ها را مغتنم بشماریم و از لحظه لحظه آن‌ها نهایت بهره را ببریم. حواشی و مسائلی از این قبیل، نباید ما را از هدف اصلی که خدمت‌رسانی و نوکری مردم است، دور کند.

قاسم پور با بیان اینکه انتظار می‌رود شهرداری کرج برنامه‌ریزی‌های لازم برای بودجه سال آینده را صورت داده باشد و به سرعت آن‌ها را به پایان برساند، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر کرج در دوره ششم، بنابر صحبت‌ها و برنامه‌ریزی‌های قبلی که از تریبون رسمی اعلام شده، در فضای حمایت، هدایت و نظارت بر عملکرد مجموعه مدیریت شهری و شهردار کرج گام برداشته و همین روند را نیز ادامه خواهد داد. وی ادامه داد: بنابراین مسائل و موضوعات را به صورت مشورتی و تعاملی دنبال کرده و پیش خواهیم برد مگر آنکه در موضوعی، تخلف از قانون صورت گیرد که در چنین شرایطی، شورای شهر از باب نظارتی ورود خواهد کرد؛ ‌امید آن می‌رود با تمرکز بر بودجه عملیاتی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پویایی بیشتر مجموعه بزرگ شهرداری با رویکردهای اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و … رقم بخورد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: امروز ما دیگر شهرداری را صرفاً یک نهاد خدمات‌رسان نمی‌بینیم بلکه این مجموعه را یک نهاد اجتماعی قوی و مرتبط با زندگی و آرامش و آسایش مردم می‌دانیم و ما به سهم خود، تمام تلاشمان را در راستای ارتقای عملکرد این مجموعه به کار خواهیم گرفت تا نتایج آن‌ها در سطح شهر قابل مشاهده باشد.

10:35

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =