کرج

قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از آغاز ثبت نام متقاضیان هفتمین دوره مسابقات قرآنی محلات ( یادبود شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید روح الله عجمیان) ویژه خواهران و برادران به همت شهرداری کرج و با همکاری سایر ادارات خبر داد.

به گزارش روستانیوز، محسن عبدلی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به همین مناسبت در سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری رحلت جانسوزحضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این مسابقات برای گروه های سنی مختلف از 3 تا 70 سال در 60 پایگاه قرآنی سطح شهر کرج برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام این دوره از مسابقات از 1 تا 20 دی ماه 1401 انجام می شود ،افزود: متقاضیان سنین مختلف می توانند با مراجعه به سایت سازمان و یا تماس با دبیرخانه مسابقات نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

عبدلی به رشته های این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت:با هدف جذب مخاطبین و مانوس کردن مردم با قران و مفاهیم قرآنی این دوره از مسابقات در رشته های روان خوانی و ساده خوانی، حفظ جزء و حفظ کل ،اذان،مکبری و خطابه خوانی برای سنین مختلف برگزار خواهد شد. قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج اظهار امیدواری کرد:با کمک اصحاب رسانه و اطلاع رسانی گسترده در سطح شهر و ثبت نام متقاضیان بیشتر نسبت به دوره قبل که حدود 2 هزار نفر بوده است،این مسابقات با تعداد بالای متقاصیان برگزار شود.

مسئول برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآنی محلات ( یادبود شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید روح الله عجمیان) نیز در سخنانی اظهار کرد:این مسابقات از ابتدای بهمن ماه تا دوم اسفند ماه در 60 محله کلانشهر کرج برگزار می شود. قاسمی وند با بیان اینکه 24 دی ماه مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور مسئولان استان و مدیران شهری در سالن همایش های شهیدان نژادفلاح برگزارخواهد شد،افزود:120 داور کار قضاوت این دوره از مسابقات را در 60 محله کرج بر عهده دارند و نفرات برتر نیز در مراسم اختتامیه معرفی و جوایزنقدی به آنان اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:متقاضیان شرکت در این دوره از مسابقات می توانند با مراجعه به سایت سازمان فرهنگی اجتماعی،ورزشی شهرداری کرج به آدرس www.sfe.karaj.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 34494000 دبیرخانه مسابقات تماس حاصل نمایند.

خبرنگار: رضوانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =