کد خبر: 37780
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
قنات

 استاندار سمنان از تخصیص اعتبارات لازم برای احیای قنوات و پوشش انهار روستاهای استان خبر داد و گفت: استانداری برای حل مشکلات مردم در این بخش آمادگی دارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، سید محمدرضا هاشمی ۲۹ آذرماه در حاشیه چهل و ششمین برنامه ارتباط مردمی و کاروان خدمت جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان در مناطق روستایی شهرستان شهرود و از جمله روستاهای بخش بسطام ، اظهار کرد: نگرش امروز دولت نگاه خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی رمز موفقیت است ادامه داد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، هیچ فاصله ای بین مردم و مسئولین نیست که‌ نشان از خدمت برای مردم دارد.

استاندار سمنان بااشاره به معضل کم‌آبی در برخی روستاهای این استان و از جمله روستای کامو تاکید کرد:در حوزه احیاء قنوات و پوشش انهار اعتبارات لازم تخصیص یافته است که برای رفع مشکلات روستاها آمادگی کامل وجود دارد.

وی گفت: مسائل، مشکلات و دغدغه‌های مطرح شده توسط مردم روستای کلامو در خصوص قیر، آسفالت، جشنواره سنجد، لوازم ورزشی و سایر موارد، بررسی و رسیدگی خواهد شد.

این مسوول ارشد اجرایی با بیان اینکه در بحث اعتبارات، همواره توسعه متوازن استان مدنظر قرار دارد اضافه کرد: در دولت سیزدهم، ۷۰ میلیارد تومان اعتبار، ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات و ۱۰۰ میلیارد تومان‌ اعتبار در حوزه بنیاد مسکن به دهیاری های استان اختصاص یافته است.

استاندار در قعله آقا چه گفت؟
استاندار سمنان در روستای قلعه آقا عبداله نیز از آیت الله شاهرودی به عنوان مرجعی بزرگ و برآمده از این دیار نام برد و گفت:حضرت آیت الله العظمی شاهرودی از بزرگان دین و بنیان گذار راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین‌حسینی است.

هاشمی با بیان اینکه مردم روستای قلعه آقاعبدالله مردمی متدین، شهید پرور و ولایتمدار هستند اظهار کرد: همه‌ ما امروز مدیون روحانیون و علما و بزرگان دین و شهدا هستیم.

استاندار سمنان با اشاره به مطالبات مردم از مسوولان استان گفت: ما نسبت به تحقق قولها و وعده هایی که داده خواهد شد، متعهد هستیم.ما مسئولان مکلف هستیم تا پاسخگوی مطالبات به حق شما عزیزان باشیم و بالاترین افتخار ما خدمت به شما مردم است.

وی تامین آب شرب را حق مردم برشمرد و افزود: در راستای تامین آب شرب مناسب برای مردم این روستا و منطقه، با جدیت پیگیری در راستای حصول نتیجه مطلوب انجام می‌شود.

وی وعده داد: از محل تبصره ۱۶در بحث سرمایه‌گذاری در روستاها تسهیلات قابل توجهی به متقاضیان پرداخت شود.

هاشمی بااشاره به سفرهای متعدد خود به شهرستان شاهرود بیان کرد: امروز دوازدهمین سفر رسمی ما به همراه مدیران کل ستادی و اجرایی استان به شهرستان شاهرود به انجام رسیده است.

وعده استاندار به نمدمالی ها
استاندار سمنان در نمدمال نیز گفت: بسیار خرسندیم که توفیق خادمی و خدمتگزاری به شما مردم عزیز را داریم.

وی افزود: بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبارات اقتصادی و عمرانی از محل سفر ریاست محترم‌ جمهوری به استان اختصاص یافت.

هاشمی تصریح کرد: بیش از ۶۵ واحد صد درصد تعطیل استان به چرخه تولید بازگشته و تعداد ۹ هزار فقط تسهیلات قرض الحسنه به مردم‌ پرداخت شده است.

استاندار با بیان اینکه نگاه دولت نگاه وعده صادق و در راستای تحقق وعده هاست افزود: موارد و مباحث مطرح شده در حوزه روستا از جمله موارد ورزشی، ایجاد اشتغال، بنیاد مسکن، آسفالت روستایی و قیر و سایر موارد پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =