فنی و حرفه ای البرز

پنجمین جلسه هیأت نظارت بر آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای استان در سالجاری با حضور بهزادغفاری مدیرکل، معاونین، رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی، نمایندگان کانون انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد استان و اعضای هیأت نظارت در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز؛ بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در این جلسه، یکی از کم هزینه ترین و سهل الوصول ترین راهها برای دستیابی به تخصص مناسب را آموزشهای فنی و حرفه ای عنوان و اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ارائه آموزشهای فنی، حرفه ای و مهارتی به اقشار مختلف در واقع به دنبال افزایش سطح مهارت ها در جامعه است.

وی تقویت بخش خصوصی و توجه به اهمیت نقش آموزشهای فنی و مهارتی در ایجاد اشتغال پایدار را از مهمترین اهداف تشکیل جلسات هیأت نظارت دانست و خاطرنشان کرد:یکی از وظایف مهم و خطیر آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای، تامین بخش اعظم نیروهای ماهر و متخصص در حرفه های مختلف مورد نیاز بازار کار می باشد و انتظار داریم بر اساس تکنولوژی های نوین و نیاز مهارتی جامعه، بخش خصوصی به ایفای نقش محوری خود بپردازد.

در پنجمین جلسه هیأت نظارت بر آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای استان البرز به 33 مورد درخواست از جمله تأسیس شعبه، افزایش حرفه، استفاده از فضای مشترک، انتقال و تمدید رسیدگی شد. شایان ذکر است: بیش از 450 موسسه کارآموزی و آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سطح استان به ارائه آموزشهای مهارتی می پردازند.

 توسعه و تقویت بخش خصوصی از مهمترین برنامه های این اداره کل است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =