روستا

سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج از راه‌اندازی گرمخانه شماره ۲ آقایان در غرب شهر کرج خبر داد و گفت: این گرمخانه که در پیشاهنگی واقع شده است، با امکانات کامل تجهیز شده و از ۲۲ آذرماه برای پذیرش ۸۰۰ مددجو آماده‌ است.

به گزارش روستانیوز، عباس کمالی روستا با اشاره به دستور استاندار البرز و تأکید شهردار کرج مبنی بر راه‌اندازی گرمخانه شماره ۲ آقایان در غرب شهر کرج، اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، محلی به متراژ هزار و ۲۰۰ متر مربع با زیربنای ۶۰۰ متر جهت تحقق این مهم در نظر گرفته شد.

این مسئول اضافه کرد: این محل وی با اشاره به اینکه گرمخانه غرب کرج در پیشاهنگی واقع شده و امکانات کامل تجهیز شده و از ۲۲ آذرماه برای پذیرش ۸۰۰ مددجو آماده‌ است،ادامه داد:این گرمخانه با سه سالن مجزا جهت غربالگری اعتیاد، سن و بیماری آماده پذیرش مدد جویان است.

سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج خودبه راه‌اندازی گرمخانه سیار در کرج اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه برف و باران در کنار همه زیبایی‌هایی که دارد، سختی‌هایی نیز برای افراد بی‌خانمان ایجاد می‌کند، ضرورت فعالیت گرمخانه سیار در سطح شهر احساس شد.

کمالی روستا خاطرنشان کرد: بر همین اساس اتوبوس گرمخانه سیار از ۱۳ آذر مورد فعال شده و از ساعت ۲۱ اقدام به گشت زنی در سطح شهر جهت ساماندهی و هدایت افراد بی‌خانمان و کارتن خواب به گرمخانه آقایان و بانوان می‌کند. به گفته کمالی روستا گرمخانه های کرج در راستای مسئولیت اجتماعی خویش و زیر نظر معاونت خدمات شهری شهرداری کرج به افراد بی خانمان، کارتن خواب و آسیب دیدگان اجتماعی خدمات ارائه می دهند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =