وحیدی

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: خشکسالی تاثیر زیادی بر اقتصاد خراسان شمالی گذاشته و رفع نگرانی‌های ناشی از این پدیده نیازمند حرکت جهادی است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، محمد وحیدی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرمه اظهار داشت: شهرستان های کویری گرمه و جاجرم در خراسان شمالی متاثر از خشکسالی مشکلات زیادی را دارند و باید در این زمینه چاره اندیشی کرد.

وی تصریح کرد: خط انتقال آب شرب شهرستان گرمه که با شهرستان جاجرم مشترک است از طرح های اولویت دار استان است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس در ادامه به روند اجرای طرح نهضت ملی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ساخت مسکن ویلایی در چهار نقطه این شهرستان مصوب شده است و پیگیری می شود.

وی بیان کرد: دامداران و کشاورزان استان بدلیل خشکسالی مشکلات زیادی را سپری می کنند و باید وام های این قشر زحمتکش توسط بانک ها اهمال شود.

وحیدی یادآور شد: مشکلات کامیون داران در بازدید از حاشیه شهر گرمه بررسی شد و بسیاری از این دغدغه ها ملی و برخی نیز استانی است که در دستور کار قرار دارد
توسعه استان نیاز به برنامه هدفمند است

دیگر نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: توسعه استان نیاز به برنامه هدفمند است و باید از ظرفیت های موجود استفاده کرد.

محمد پاکمهر افزود: دستگاه های اجرایی استان نسبت به مشکلات و مطالبات مردم توجه ویژه کنند و ما نمایندگان نیز در سطح ملی این دغدغه ها را پیگیری می کنیم.

وی عنوان کرد: کمبودهای بخش انرژی مانند برق، گاز و آب جزو مهمترین مشکلات استان هستند که رفع این دغدغه ها نیازمند همت بیشتری از مسوولان است.

این نماینده مجلس گفت: تمامی مسئولان با بررسی و پیش بینی زیرساخت های استان به صورت هدفمند برنامه ریزی کنند.

شهرستان گرمه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب بجنورد و در مسیر اصلی خراسان شمالی به استان های مرکزی و جنوبی کشور واقع است.

این شهرستان دارای ۳ شهر و دو دهستان با ۱۵ روستا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =