کد خبر: 37588
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
دهیاری

فرماندار سقز گفت: دهیاران، عصاره رای مردم و پل ارتباطی بین مردم روستا و مسئولان نظام و شهرداران روستا هستند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، جعفر توان امروز در نشست با مدیران حوزه بحران و دهیاران شهرستان سقز اظهار داشت: با وجود خدمات بسیار نظام مقدس جمهوری اسلامی، روستاهای شهرستان سقز در بیشتر شاخص های توسعه از جمله آسفالت راه روستایی و طرح هادی، در رده پایین جدول استان قرار دارند و بایستی مدیران و دهیاران، برای جبران این عقب ماندگی، بیش از گذشته تلاش کنند.

جعفر توان با اشاره به ۴۰ وظیفه مدون برای دهیاری ها، افزود: وظیفه دهیار، فقط حوزه عمران و مشارکت در اجرای طرح هادی نیست و بایستی دهیاران با توجه به شاخص های حکمرانی جدید برای عمران، توسعه و آبادانی، تسهیلگر و پیشقراول باشند.
توان اضافه نمود: برای آبادانی روستاها و ارتقای شاخص ها، دهیاران باید با تعامل بین بخشی و تعامل با شوراها و مردم روستا، به جد تلاش کنند.
وی ادامه داد: نظارت جامع بر مدیریت روستا، مدیریت پسماند به معنای عام، همکاری بین بخشی با ادارات، ارگانها و نهادهای شهرستان به ویژه در این ایام، ارتقای شاخص ها، همکاری با دامپزشکی در بحث واکسیناسیون و ثبت در سامانه جی آی سی، آمادگی برای حوادث غیر مترقبه، مشارکت با جمعیت هلال احمر در راه اندازی خانه هلال روستایی، هماهنگی و نظارت در بحث توزیع آرد و تشویق روستاییان به دریافت تسهیلات مقاوم سازی بخشی انتظارات از دهیاران است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =