وزیر کشور

وزیر کشور گفت: موضوع شهر شدن روستاهای امیرآباد و حاجی‌آباد بیرجند پیگیری می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، احمد وحیدی، امروز پنج شنبه ۲۴ آذر در جریان بازدید از روستاهای امیرآباد و حاجی آباد در حاشیه شهر بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روستای حاجی آباد و امیرآباد در بیرجند بازدید کردیم که جمعیت قابل توجهی از مردم در این دو روستای بزرگ سکونت دارند.
وی در ادامه با اشاره به درخواست مردم امیرآباد و حاجی‌آباد برای ارتقاء این دو روستا و ایجاد شهرک اقماری، گفت: این موضوع پیگیری می‌شود و امیدواریم این خواست مردم محقق شود.

وزیر کشور به مشکلات این دو روستا اشاره و گفت: احداث پل در امیرآباد بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که پیش بینی شد با تقسیم کار بین دستگاه‌های متولی تأمین شود.

‌وحیدی با بیان اینکه تأمین اعتبار احداث کنارگذر برای انتقال آب های سطحی در این روستاها پیگیری خواهد شد، افزود: یکی دیگر از درخواست مردم احداث مدرسه و پارک است که با بنیاد مسکن تبادل زمین صورت می گیرد تا مدارس مورد نیاز در حاجی آباد ساخته شود.

وی با اشاره به مشکلات برق و راه دسترسی در سایت صنوف آلاینده بیرجند، یادآور شد: مردم با توجه به اینکه شاید با وجود مجری این طرح مجبور شوند پول زیادی هزینه کنند خواستار این بودند که مجری نداشته باشند که برای رفع هر کدام از مشکلات تصمیم گیری خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =