کد خبر: 37203
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
شهرک صنعتی بردسکن

با حضور استاندار خراسان رضوی، رییس سازمان صمت و فرماندار بردسکن کارخانه خوراک دام و طیور یاقوت دانه خراسان مستقر در شهرک صنعتی بردسکن افتتاح شد.

به گزارش روستانیوز، استاندار خراسان رضوی کمک به اشتغال و رفع موانع تولید را یکی از برنامه‌های اولویت دار دولت سیزدهم دانست و گفت: به طور میدانی با حضور نمایندگان مجلس و مدیران استانی مواردی که سد راه کارخانجات و سرمایه گذاران است را بررسی و هرکجا نیاز است کمک می شود تا اشتغال را در شهرستان‌ها و روستاها بیشتر رونق دهیم.

یعقوبعلی نظری افزود: دولت سیزدهم همواره در کنار تولید کنندگان است و امیدواریم بتوانیم در راستای تولید گام‌های موثری در کشور برداریم.

وی توجه به مباحث اقتصادی و اشتغال را مورد تاکید قرار داد و گفت: نماینده عالی دولت در حوزه تولید و اشتغال استان اهتمام جدی دارد.

مدیر کارخانه خوراک دام هم گفت: کارخانه خوراک دام و طیور یاقوت دانه خراسان در سال بیش از ۹۰ هزار تن ظرفیت تولید دارد.

احسان قاسمی اشتغال ایجاد شده را ۱۷ نفر ذکر کرد و افزود: سرمایه گذاری اولیه در این کارخانه ۱۸۰ میلیارد ریال است و تولید آزمایشی در حال انجام است.

قاسمی از راه اندازی خط میکرونایزفلیک نیز تا اواخر امسال خبر داد و بیان داشت: این دستگاه پروتئین قابل جذب داخل روده دام را ۲۵ درصد افزایش می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =