سازمان فاوا شهرداری کرج

به منظور آشنایی با دستاوردها و برنامه های در دست اجرای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج جمعی از اصخاب رسانه استان البز از این سازمان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روستانیوز، رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج در نشست خبری با خبرنگاران از ارایه خدمات الکترونیکی به شهروندان خبر داد و گفت: این اقدام از طریق سامانه «کرج من» امکان پذیر است.
سعید حق شناس با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین خدمات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ،راه اندازی سامانه «کرج من» است، افزود: مدیریت شهری کرج در راستای خدمات یکپارچه الکترونیکی به شهروندان، توسعه خدمات غیر حضوری و کاهش سفرهای درون شهری اقدام به تحقق این مهم کرده است.
وی با بیان اینکه با استفاده از این سامانه امکان پرداخت، عوارض نوسازی، اصناف، درآمد، خودرو، مشاهده ملک و سوابق پرداختی آن‌ها و تمامی امور مربوط به شهرسازی برای شهروندان فراهم شده است،به دیگر اهداف راه اندازی این سامانه اشاره کرد و گفت: هدف مجموعه مدیریت شهری کرج از راه اندازی این سامانه ؛ شفاف سازی فرآیندها، افزایش رفاه حال شهروندان در ارائه خدمات ۲۴ ساعته و کاهش مراجعات شهروندی است.
حق شناس در خصوص خدمات سامانه «کرج من» گفت: در فرآیند راه اندازی این سامانه تمام نیازهای شهروندان دیده شده است.البته سامانه مذکور در حال تکمیل بوده و ارائه خدمات بیشتری از طریق آن در حال انجام است.ضمن اینکه رفع نیازهای معلولین در خدمات شهری نیز در این سامانه پیش بینی شده و در حال انجام است.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج در ادامه از اقدامات مطلوب این دستگاه در کشور سخن گفت و اظهار داشت: کرج اولین کلان‌شهری است که به درگاه خدمات دولت الکترونیک متصل شده و پس از آن چند شهر دیگر نیز به این خدمات متصل شدند.
حق شناس همچنین به ضرورت مشارکت شهروندان با مجموعه مدیریت شهری در ارایه خدمات مطلوب تر اشاره کرد و افزود: در این اقدام، شهروندان می‌توانند به عنوان ناظر تخلفات مشاهده شده را در سامانه هوشمند خدمات شهری شهرداری کرج ثبت کنند.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج خاطرنشان کرد: با تحقق این مهم، شاهد کاهش تخلفات در ارایه خدمات شهروندی خواهیم بود که به دنبال آن رضایت شهروندان نیز که از مهم ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری است حاصل می‌شود.

شهرداری کرج در ارایه خدمات الکترونیکی پیشگام است

شهرداری کرج در ارایه خدمات الکترونیکی پیشگام است

شهرداری کرج در ارایه خدمات الکترونیکی پیشگام است

خبرنگار:رضوانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =