کد خبر: 37166
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
ویزیت

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: در اردوی جهادی پزشکان متخصص شهرستان جهرم به ۶۰۰ نفر از اهالی روستاهای خفر ارائه خدمت شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، محمدجواد موحد گفت: ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۱، به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، گروه جهادی سفیران سلامت بسیج جامعه پزشکی، در دهستان سفیدار شهرستان خفر به مرکزیت روستای اسماعیل آباد، اردوی جهادی سلامت برگزار کردند.

وی افزود: در این اردوی جهادی ۱۲ پزشک متخصص، عمومی و دندان پزشک، بیش از ۶۰۰ نفر از روستاییان این منطقه را رایگان ویزیت کردند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی پزشکان متخصص در رشته‌های چشم، زنان و زایمان، داخلی، کلیه و مجاری ادرار، جراحی عمومی، عفونی، اطفال، ارتوپدی و قلب و عروق به اهالی این منطقه خدمات درمانی ارائه دادند.

به گفته وی، خدمات آزمایشگاهی و رادیولوژی در کنار پایش فشار خون و قند خون و مشاوره تغذیه از دیگر خدماتی بود که در این اردوی یک روزه به بیماران ارائه شد.

موحد گفت: بسیج جامعه پزشکی از دانشگاه علوم‌پزشکی جهرم و معاونت‌های زیر مجموعه، سپاه شهرستان جهرم، شبکه بهداشت و درمان خفر، سپاه ناحیه مقاومت شهرستان خفر، فرمانداری شهرستان خفر، حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل و شورا و دهیاری روستای اسماعیل آباد، در برگزاری این اردوی جهادی همکاری داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =