کد خبر: 36558
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
اینترنت

تاکنون بیش از ۹۵ طرح در راستای تقویت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان انجام شده که بخش عمده آن در روستاهای کردستان اجرا شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، مدیر مخابرات منطقه استان کردستان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۹۵ طرح مخابراتی انجام شده، افزود: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری ۴۳ میلیارد و ۹۲۴ میلیون ریال در استان اجرا شده است.

آزاد حکمت با بیان اینکه این تعداد طرح به منظور تامین امکانات و تجهیزات لازم در حوزه سیستم‌های مخابراتی اجرا شده، اظهار داشت: افزایش تعداد پورت‌های ADSL به میزان هزار و۷۶۰ پورت در قالب۴۷ طرح، افزایش پورت‌های VDSL به تعداد ۸۹۶ پورت در قالب هفت طرح از جمله مهم‌ترین طرح‌ها بوده است.

حکمت همچنین افزایش پورت‌های تلفن ثابت به تعداد چهار هزار و ۵۵۶ پورت در قالب ۴۱ طرح را از جمله دیگر طرح‌های انجام شده در این حوزه عنوان کرد.

وی گفت: تعویض تجهیزات قدیمی و خارج از رده با نصب سوئیچ جدید با فناوری روز در ۲۴ نقطه روستایی و طرح خدمات رسانی با اجرای چند برنامه اختصاصی از مهم‌ترین اقدامات مخابرات برای تقویت زیرساخت‌های ارتباطی استان انجام داده است.

حکمت افزود: نصب تجهیزات برای ارائه اینترنت پرسرعت در ۱۴ نقطه روستایی و ۵۷۶ پورت و نصب سویئچ تلفن ثابت و ایجاد مرکز مخابراتی مستقل در ۶ روستا و ۵۷۶ پورت از دیگر اقدامات این مجموعه در حوزه سیستم‌های مخابراتی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =