کد خبر: 36130
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
طاهری

مدیر کل استاندارد استان البرز از کسب رتبه نخست استان البرز به لحاظ تعداد واحد های برتر در سطح کشور خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز، محمد حسین طاهری گفت:در همایشی که با حضور مقامات عالی رتبه کشوری ، لشگری و سفرای تعدادی از کشورها برگزار شد، از بین 5 واحد تولیدی نمونه در کشور 2 واحد تولیدی به نام های ماندانا شیمی تولید کننده پوشش های مورد مصرف در بسته بندی فلزی مواد غذایی و آشامیدنی و شیمی ساختمان تولید کننده مواد افزودنی بتن از استان البرز موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس از دست دکتر مخبر معاون محترم اول رئیس جمهور و ریاست محترم سازمان ملی استاندارد ایران دکتر اسلام پناه شدند.

طاهری افزود: دو واحد تولیدی نیز در سطح استان به دلیل تولید با کیفیت به عنوان واحدهای نمونه استانی انتخاب شده اند که به علت همزمانی با همایش کشوری 24 مهرماه در سالن اجلاس سران، تقدیر از این واحدها در ماه های پیش رو و در همایشی که برگزار خواهد شد صورت خواهد گرفت.


سرپرست معاونت استاندارد سازی و آموزش اداره کل استاندارد استان البرزنیز اعلام کرد: در شش ماه اول سال 1401 بر اساس تقویم آموزشی اداره کل، 19490 نفر ساعت آموزش در حوزه های مختلف برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز نازنین مصلح گفت: در این مدت 3314 نفر ساعت آموزش برای کارکنان اداره کل، .10460 نفرساعت آموزش مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و 5716 نفر ساعت آموزش برای کارشناسان استاندارد، کارشناسان آزمایشگاه‌های همکار و سایر ارگان ها برگزار شده است. وی افزود: هدف از برگزاری این دوره ها ارتقای سطح دانش فنی و بهبود مستمر در بین کارکنان، واحدهای تولیدی و کارشناسان دستگاه های اجرایی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =