کد خبر: 36076
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
سیلاب

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با بیان اینکه بارندگی اخیر خسارت‌هایی به بخش‌های مختلف به‌ویژه کشاورزی و برق واردکرد افزود: این بارندگی موجب آبگیری خوب سدها و سازه‌های آبخوان شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، کوروش دهقان شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اثر فعالیت سامانه بارشی نقاط مختلف استان بوشهر به‌خصوص شهرستان‌های شمالی و مرکزی شاهد ریزش باران رحمت الهی بودند که بیشترین میزان بارندگی در روستای عباسی شهرستان گناوه با ۱۲۶ میلی متر گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر افزود: بارندگی دو روز گذشته موجب آبگیری خوب سدها و سازه‌های آبخوان داری و آبخیزداری استان بوشهر شد.

وی با بیان اینکه این بارندگی خساراتی نیز به همراه داشته است، ادامه داد: بارندگی موجب خسارت به شماری از زیرساخت‌های برق و بخش کشاورزی در شهرستان‌های گناوه، دیلم، دشتستان و دشتی و باعث خاموشی موقت در برخی از این مناطق شد.

وی گفت: با پیگیری شرکت برق هم اکنون در هیچ نقطه‌ای از استان خاموشی نداریم.

مدیرکل مدیریت بحران استان با بیان اینکه بارندگی، تندباد و سقوط دیوار جان یک نفر را در شهرستان گناوه گرفت اضافه کرد: این سامانه بارشی آسمان اواخر وقت روز جمعه ۱۳ آبان استان را ترک کرد و اکنون شرایط جوی استان پایدار است.

دهقان بیان کرد: تا این لحظه میزان دقیق خسارت‌ها هنوز اعلام نشده است که به محض اعلام، اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =