کد خبر: 35857
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
استاندار قزوین

استاندار قزوین گفت: یکی از مهم‌ترین راه‌های احیای دشت قزوین حرکت به سمت کشاورزی دانش بنیان است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، محمدمهدی اعلایی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم رونمایی از طرح دانش بنیان و تحویل ۵۰ فروند پهپاد کشاورزی پلیکان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) که در روستای حصارخروان برگزار شد اظهار کرد: احیای دشت قزوین از تأکیدات مقام معظم رهبری به مردم و مسئولین استان و کشور است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین راه‌های احیای این دشت حرکت به سمت کشاورزی دانش بنیان است، افزود: احیای دشت قزوین به مثابه تقویت کشاورزی در استان قزوین و همچنین کشور است.

استاندار قزوین از حمایت بیش از پیش از فعالان دانش بنیان خبر داده و تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت‌های استان قزوین به دنبال رفع موانع پیش روی کشاورزی و توسعه آن در استان قزوین هستیم.

وی یکی از موانع توسعه کشاورزی در دشت قزوین را کمبود منابع آبی و راندمان آب در استان دانسته و بیان کرد: تغییر در سیستم و همچنین فرهنگ آبیاری در این دشت می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات این حوزه را رفع کند.

اعلایی با اشاره به پهپادهایی تحویلی برای استفاده در امور کشاورزی توسط مددجویان عنوان کرد: هر حرکتی که بتواند کشاورزی به سمت دانش بنیان بودن سوق دهد ارزشمند و نیازمند حمایت است.

وی توانمند سازی مددجویان را یکی از اصلی ترین رسالت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) دانسته و تاکید کرد: مدیران استان قزوین نیز در این حوزه در کنار کمیته امداد قرار دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =