کد خبر: 35744
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
مسابقات قهرمانی جهان

مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی کشور در مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد با حضوررئیس فدراسیون کشتی، قهرمانان این رشته ورزشی و جمعی از مسئولین استان البرز به همت هیات کشتی استان البرز و با کمک موسسه اقتصادی و گردشگری البرز نوین برگزار شد .

به گزارش روستانیوز، رییس فدراسیون کشتی در این مراسم ضمن قدردانی از موسسه البرز نوین برای برگزاری این همایش، با ابراز ناراحتی از گاف سجاد غلامی کشتی گیر آزادکار کرجی گفت: به طور حتم این کشتی گیر را یک تا دو سال از رقابت ها محروم می کنم.
علیرضا دبیربا اشاره به رقابت های جهانی کشتی آزاد و با بیان اینکه در تاریخ کشتی ایران چنین تیمی نداشتیم،افزود: در گاف امروز سرمربی مقصر نبود و کشتی گیر کرجی به دروغ به دکتر تیم گفته سرم بزنم؛ این دومین یا سومین گاف سجاد غلامی است و یک تا ۲ سال او را محروم می کنیم. وی باعث شد پرچم کشورمان امروز همانند کشتی فرنگی بالا نرود و سر یک دروغ این کشتی گیر، علیرغم اینکه دوپینگ هم نکرده، دوپینگی اعلام شد.
رییس فدراسیون کشتی گفت: در این شرایط بحرانی که غبارآلود و خیلی سخت است این مدال می توانست جامعه را تسکین دهد و آرام کند و کشتی آزاد می توانست قهرمان شود ولی در هر صورت مهم کشتی بزرگسالان و طلای المپیک است و نقره و برنزش هم ارزشی ندارد و باید تلاش کنند که طلای المپیک داشته باشیم.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات برگزار کنندگان مراسم گفت: اینگونه دور هم گردآمدن قهرمانان کشتی در یک زمان و در یک مکان، اتفاقی کم نظیر است.
حمید یاری با قدردانی از زحمات ملی پوشان کشتی در مسابقات جهانی افزود: ما بعضا در اردوهای تیم ملی نیز شاهد حضورهمزمان کشتی گیران نبوده ایم و جا دارد که از زحمات مجموعه اقتصادی و گردشگری البرز نوین که در این امر زحمات بسیار زیادی کشیده و تعامل خوبی با خانه کشتی دارند تقدیر و تشکر نماییم.

تجلیل از مدال آوران کشتی کشور در البرز
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل گروه اقتصادی و گردشگری البرز نوین نیز با قدردانی از حضور رئیس فدراسیون و قهرمانان ملی کشتی و مسئولین استان در این مراسم اظهار کرد:مجموعه ما در راستای فعالیت های اجتماعی خود ،حمایت از ورزشکاران رشته کشتی را در دستور کار قرار داده است .
محمد یگانی افزود: ما علاوه بر فعالیت های اقتصادی بر اساس تفاهم نامه ای که با فدراسیون کشتی کشورامضا کرده ایم ،بمنظور پیشگیری از اسیب های اجتماعی در مناطق کم برخوردار،احداث سالن های ورزشی در زمین هایی که در اختیار ما قرار داده شود را بر عهده می گیریم.
وی ادامه داد: حمایت از استعدادهای ورزشی درمناطق محروم و کم برخوردار علاوه بر اینکه سبب کاهش بزهکاری های اجتماعی می شود باعث معرفی قهرمانان و نخبگان ورزشی به ورزش کشور خواهد شد و مجموعه ما نیز در این راستا فعالیت های بسیار خوبی داشته است.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل گروه اقتصادی و گردشگری البرزنوین خاطر نشان کرد: حمایت و اسپانسری مدارس استثنایی استان البرز،حمایت از دانش آموزان دارای مشکلات جسمی و حرکتی و اسپانسری تمام مدارس محروم استان البرز از جمله برنامه هایی است که مجموعه ما انجام داده و یا در حال اجرای آن است.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم با اهدای لوح وسکه از زحمات حسن یزدانی،کامران قاسم پور،رحمان عموزاد،حسن گرایی،یونس امامی،ساروی وامیر حسین زارع مدال آوران کشتی ایران در مسابقات جهانی صربستان تقدیر به عمل آمد و تفاهم نامه همکاری بین خانه کشتی و موسسه اقتصادی و گردشگری البرز نوین امضا شد.

تجلیل از مدال آوران کشتی کشور در البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =