کد خبر: 35519
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
دبیرکل جمعیت هلال احمر

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: برای ایجاد بستر لازم برای مدیران استانی در راستای مولدسازی امکانات جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور، اختیارات مدیران عامل در استان‌ها به زودی افزایش می‌یابد.

به گزارش روستانیوز به نقل از جمعیت هلال احمر خراسان رضوی یعقوب سلیمانی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح همایش مدیران هلال احمر کشور در مشهد افزود: تحول، توسعه و مولدسازی در نهاد مردمی هلال احمر در زیر سایه اصول بی‌طرفی تعریف شده‌است که برای رسیدن به آن نیاز به همدلی و هم افزایی مدیران، کارکنان، داوطلبان و جوانان است.

وی ادامه داد:خانه‌های هلال قلب تپنده روستا و سپر دفاعی مردم مناطق دور افتاده و محروم کشور در برابر بلایای طبیعی هستند و این واحدهای فعال هلال احمر که در حقیقت هلال احمری در اندازه کوچکتر هستند در توسعه و تحول جمعیت هلال احمر نقش آفرین و اثرگذارند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به نقش موثر خانه‌های هلال در افزایش تاب‌آوری جوامع محلی افزود:باید برای افزایش کیفیت برنامه‌های آموزشی در خانه‌های هلال که در مناطق کم‌برخوردار شهری، روستاها و مناطق عشایری دایر شده‌اند تلاش مضاعفی انجام شود.

وی ادامه داد: توجه به رصد و به روزآمدی برنامه‌ها از مسائل مهمی است که باید برای برنامه‌ریزی های آینده مورد توجه قرار دهیم ضمن این که هر چه برنامه‌ریزی و پژوهش انجام شود بدون عزم مدیران به تحول اداری و اراده برای افزایش بهره‌وری از تجهیزات، امکانات و منابع انسانی، ثمر و نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر تکریم کارکنان این جمعیت را اساس کار دانست و تاکید کرد: لوکوموتیو این حرکت جهادی، کارکنان هلال احمر هستند و توجه به آنها همچون تکریم داوطلبان هلال‌احمر لازم است.

گردهمایی مدیران عامل استان‌ها و مدیران عالی ستادی جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با هدف انتقال تجربه و هم‌اندیشی برای افزایش بهره‌وری در ارائه خدمات بشردوستانه در شهر مشهد از ۲۶ بهمن آغاز شده است و برای مدت ۲ روز با هدف همفکری و انتقال تجربیات امدادی، درمانی و ارائه خدمات بشردوستانه ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =