علی قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم برطرف کردن نیازهای شهری روشندلان تاکید کرد و گفت: مدیریت شهری برای تامین حداقل امکانات زندگی، حقوق شهروندی و ایجاد شرایط برابر در محیط‌های شهری برای روشندلان باید برنامه ریزی و اقدام کند.

به گزارش روستانیوز به نقل از پایگاه خبری کرج امروز، علی قاسم پوربا تبریک روز جهانی عصای سفید به تمامی روشندلان به خصوص روشن ضمیران حوزه مدیریت شهری افزود: این عزیزان باوجود محدودیت‌هایی که دارند، همواره جزء اعضاء فعال جامعه ما قلمداد می‌شوند و در حوزه‌های مختلف نیز هستند روشندلانی که در این عرصه به مردممان خدمت صادقانه می‌نمایند.
وی با بیان اینکه به رسمیت شناختن افراد نابینا به عنوان اعضای مفید و موثر جامعه و لزوم دستگیری از آنان در فرهنگ دینی و ملی ما اهمیت بسزایی دارد، ادامه داد: باید معابر کلانشهر کرج برای تردد شهروندان بینا مناسب سازی شود و با توجه به معضلات نابینایان در سطح شهر معابر شهری و نیز در محیط‌های عمومی از جمله محیط کار ،این عزیزان به عنوان قشری آسیب پذیر، بیش از سایر اقشار جامعه نیاز به حمایت دارند.
قاسم پور گفت: عدم مناسب سازی معابر و پیاده راه‌های کرج از مهم ترین دغدغه‌های این قشر است و تسریع در امر بهسازی معابر و تسهیل در جهت تردد شهروندان از جمله شهروندانی که از توانایی کمتری برخوردارند، از اهمیت ویژه ای نزد مدیریت شهری برخوردار است.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: درمجموعه شورای شهر کرج آمادگی کامل برای کمک به مدیران شهری برای تسهیل زندگی و تردد نابینایان و کم بینایان عزیز وجود دارد و امیدوارم در این مسیر شاهد اتفاقات مهمی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =