کد خبر: 35181
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
گازرسانی به روستاهای چگنی

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: گازرسانی به ۵۷ روستای شهرستان چگنی از ابتدای امسال تاکنون انجام شد و ۲ روستای دیگر تا پایان مهرماه جاری از این خدمت بهره مند می شوند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، کرم گودرزی اظهار کرد: از ۲۰۲ روستای واجد شرایط گازرسانی در چگنی ۱۷۸ روستا گازدار شده و هم اکنون ضریب نفوذ گازرسانی روستایی این شهرستان ۹۱.۸ درصد است که این رقم ۶ درصد از سرانه کشوری بیشتر می باشد.

وی گفت: همچنین شرکت گاز بیش از ۲ هزار مشترک روستایی و ۶ هزار مشترک شهری در شهرستان چگنی دارد که در ادامه خدمات گازرسانی پیش بینی می شود تعداد مشترکان روستایی این منطقه به ۱۱ هزار مورد افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی ۲روستای "خاطره" و "کله هو" نیز تا پایان مهرماه جاری انجام می شود بیان کرد: از ابتدای سال جاری بیش از یکهزار علمک در روستاهای محور تشکن و شاهیوند چگنی نصب شد و در حال حاضر نیز سه پیمانکار با ظرفیت نصب بیش از ۲هزار و ۲۰۰ علمک در شهرستان حضور دارند.

به گفته گودرزی پیش بینی می شود تا انتهای آبان ماه سال جاری نصب علمک تمامی روستاهای گازرسانی شده در شهرستان چگنی به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: اقدامات شرکت گاز در نصب علمک و اشتراک پذیری روستاهای چگنی مستمر است که بر این اساس تا پایان امسال گازرسانی به ۱۸ روستای محور "بنار کبود" به پایان خواهد رسید و ۱۰۰ درصد روستاهای واجد شرایط شهرستان، به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =