اینترنت

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: ۱۷ سایت ارتباطی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، مجتبی صارمی در جلسه کنترل پروژه طرح‌های USO ابلاغی به اپراتور ایرانسل که امروز در محل اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: تا پایان آبان ماه جاری ۱۷ سایت ارتباطی جدید در روستاهای استان احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به ابلاغ مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی وزات متبوع (USO) و برنامه زمانبدی ابلاغی در این خصوص و با عنایت به شرایط جغرافیایی و کوهستانی استان و در پیش بودن فصل سرما و بارندگی، تسریع در اجرای این پروژه ها را خواستار شدند، ضمناً مقرر شد تا پایان آبان ماه تعداد ۱۷ سایت جدید که ۲۳ روستای بالای ۲۰ خانوار را در سطح استان تحت پوشش قرار می دهد، احداث و به بهره برداری برسد.

گفتنی است، نمایندگان اپراتور ایرانسل نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای پروژه های ابلاغی از طرف مجری طرح USO وزارت متبوع و پیگیریهای انجام شده جهت اخذ مجوزهای منابع طبیعی و جهاد کشاورزی و سایر مبادی ذیربط جهت اجرای سایت های ابلاغی، ارائه کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =