کد خبر: 34609
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
آبرسانی

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان گفت: برنامه بسیج سازندگی در قالب ۳ قرارگاه محرومیت‌زدایی، جهاد و خدمت‌رسانی و اقتصاد مقاومتی فعالیت دارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، اقبال جهانبخشی ظهر امروز (۲۹ شهریورماه) در نشست خبری با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی استان زنجان، اظهار کرد: آبرسانی به ۵۷ روستا با هماهنگی آبفا در حال اجرا است.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی آبرسانی به روستاهای محروم استان زنجان، افزود: پروژه آبرسانی تعدادی از این ۵۷ روستا کامل شده و آبرسانی به ۱۱۰ روستا از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی است. تهیه و تامین آب شرب برای مناطق محروم سطح استان با هماهنگی ارگان‌های مربوطه از اساسی و موثرترین برنامه‌های بسیج سازندگی است.

جهانبخشی با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث ۸۰ باب مسکن ملی در شش ماهه اول برای مددجویان، اذعان‌ کرد: ۱۶۰ باب مسکن مددجویان سطح استان در هفته احسان و نیکوکاری اسفندماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به برنامه بهره‌برداری ۱۰۰ واحد مسکن برای رزمندگان معسر، ابراز کرد: ۴۲۸ هزار و۲۵۶ بسته معیشتی از ابتدای کرونا تاکنون بین مستمندان، محسنین و ... توزیع شده است.

وی با اشاره به تدوام کمک‌رسانی به نیازمندان واهدای بسته‌های‌ معیشتی در ایام مختلف، خاطرنشان کرد: ۳۶ هزار و ۳۰۰ بسته نوشت‌افزار از زمان شیوع کرونا تاکنون بین دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم توزیع شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =