نماینده عالی دولت در استان البرز

نماینده عالی دولت در استان البرز از تصمیم گیری برای تعیین تکلیف 47 متقاضی اراضی یک هکتاری کلاک بالا خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی و تعیین تکلیف اراضی یک هکتاری کلاک بالا که روز شنبه برگزار شد، با بیان اینکه اجازه نمی دهم با ساخت و ساز غیرمجاز، جان و مال مردم با خطر مواجه شود، افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه ها و یا نواحی کوهستانی، منجر به بروز حوادث جبران ناپذیری شده است.
وی ادامه داد: اراضی یک هکتاری کلاک بالا که سال 81 بعنوان معوض به ساکنان خاک سفید تهران واگذار شده بود، در منطقه ای سنگلاخی و کوهستانی و خارج از حریم شهر قرار دارند بنابراین اجازه ساخت و ساز در این منطقه با خطرناک جدی مواجه خواهد بود.
عبداللهی با اشاره به اینکه متولی اصلی این واگذاری، بنیاد مسکن استان است که باید با همراهی و تعامل ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی و آبخیزداری استان نسبت به حل موضوع اقدام کنند، افزود: دستگاه های مسئول باید ظرف مدت کوتاهی با احصا زمینی جدید و هم ارزش و همچنین نظر مساعد برای حل مشکل مردم، اقدام کنند.
استاندار البرز با تاکید بر اینکه نباید حقی از مردم ضایع شود چراکه این مشکل باید سال ها پیش با اراده ای جدی و عزمی  راسخ حل می شد،گفت: با جانمایی اراضی مناسب، شهرداری نیز باید در راستای اخذ مجوزهای ساخت و ساز، همراهی ویژه ای داشته باشد.
عبداللهی خاطرنشان کرد: اینکه در چه مقطعی کوتاهی شده، مورد نظر نیست بلکه ما وظیفه داریم برای حل مشکلات و کسب رضایتمندی مردم اقدام کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =