کد خبر: 34254
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
معتمدیان

استاندار آذربایجان غربی گفت: ایجاد عدالت و توازن منطقه‌ای مهمترین هدف سفرهای شهرستانی است.

به گزارش روستانیوز به نقل از برنا، محمدصادق معتمدیان امروز در دیدار با مردم شهر گوگ تپه مهاباد، با بیان اینکه ایجاد توازن در توسعه یافتگی و ارائه خدمات به مردم نقاط مختلف در دستور کار دولت قرار دارد، افزود: در سفرهای شهرستانی تلاش شده تا عقب ماندگی ها شناسایی و با هم افزایی در استان، شاخص های مختلف ارتقاء داده شود تا اقشار مختلف مردم از امکانات حداکثری برخوردار شوند.

وی با اشاره به شناسایی ظرفیت های هر شهرستان طی بازدیدهای میدانی و دیدار با مدیران شهرستانی و مردم، خاطرنشان کرد: با تشکیل جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان با حضور مدیران ارشد در همان شهرستان، طرح هایی مصوب شده و در اسرع وقت نسبت به اجرای مصوبات اقدام می شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با بیان اینکه در یک سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه های مختلف و ایجاد زیرساخت ها در سطح استان صورت گرفته، اضافه کرد: تعداد پروژه های افتتاح شده در هفته دولت امسال در مقایسه با سال گذشته ۳۰ برابر شد که این امر نشان دهنده توجه دولت به مناطق محروم و کم برخوردار است.

معتمدیان، عدالت محوری را نیز از آرمان های انقلاب و از رویکردهای دولت سیزدهم عنوان کرده و یادآور شد: با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان نظام علیه ملت ایران، تلاش دولت برای عمران، آبادانی، رفاه و آسایش مردم همچنان با شتاب بیشتری نسبت به گذشته ادامه دارد.

وی در ادامه یکی از اقدامات برجسته دولت در کشور به ویژه مناطق محروم و روستایی را بالا بردن شاخص بهره مندی مردم از گاز طبیعی عنوان کرده و افزود: در یک سال اخیر در راستای نهضت گازرسانی، تعداد زیادی از روستاهای استان از گاز طبیعی بهره مند شده اند و هم اینک علاوه بر اینکه تمامی ۴۸ شهر استان از این نعمت برخوردار هستند، برنامه ریزی شده تا به تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار نیز گازرسانی صورت گیرد.

استاندار آذربایجان غربی با اعلام اینکه در بحث ارتقای ضریب استفاده از اینترنت نیز اقدامات خوبی در استان صورت گرفته، بیان داشت: پیش بینی شده است حدود ۵۰۰ روستای فاقد اینترنت براساس اولویت از مزایای آن طی سال جاری برخوردار شوند.

معتمدیان در زمینه مشکل کمبود آب در برخی مناطق استان نیز گفت: اعتبارات خوبی از محل اعتبارات محرومیت زدایی، ملی و استانی تزریق شده تا مطالبات بحق مردم در این حوزه نیز برطرف شود.

وی در پایان با اشاره به مصوبات شورای توسعه و برنامه ریزی استان که در شهرستان ها به تصویب می رسد، افزود: این مصوبات برای همه دستگاه های اجرایی لازم الاجراست و دبیرخانه ای نیز برای پیگیری این مصوبات در استانداری تشکیل شده تا وعده های داده شده به مردم در زمان مقرر اجرا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =