مدیر عامل شرکت گاز استان البرز

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از مصرف بیش از یک میلیارد و 402 میلیون و 314 هزار و 535 مترمکعب گاز طبیعی در سه ماهه نخست سال 1401 در این استان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، سیدرضا غفایان مدیر عامل این شرکت اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری در استان البرز بیش از یک میلیارد و 402 میلیون و 314 هزار و 535 مترمکعب گاز طبیعی مصرف شده است.
وی ادامه داد: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری، سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده، گاز طبیعی به عنوان محور توسعه و تولید، در اشتغال آفرینی و رونق کسب و کارهای موجود نقش بسیار موثر و اساسی دارد.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با تاکید بر سیاست جایگزینی گاز طبیعی با سایر سوخت‌های مایع گفت: بیش از 226 میلیون و 842 هزار و 86 متر مکعب گازطبیعی در سه ماهه نخست امسال در بخش صنایع استان البرز به مصرف رسیده است.
غفاریان گفت: مصرف گاز طبیعی علاوه بر مزیت‌های زیست محیطی، منجر به کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و افزایش قابلیت اطمینان بهره‌برداری در صنایع نسبت به سوخت مایع است.
وی افزود: در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ مصرف سی ان جی ها در سطح استان بیش از 67 میلیون و 562 هزار و 197 متر مکعب بوده است.مدیر عامل شرکت گاز استان البرز تاکید کرد: هم اکنون این شرکت توانسته در برنامه‌ریزی‌های مربوط به گازرسانی به بخش‌های صنعتی، تجاری، عمومی و بخش خانگی به اهداف تعیین شده خود دست یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =