بنیاد علوی

در نشست مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان البرز با بویینی نماینده بنیاد علوی استان ظرفیت های طرفین در راستای گسترش عدالت اجتماعی بررسی شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز ،هادی بشیری با حضور در بنیاد علوی استان با بوئینی نمایده بنیاد علوی در استان دیدار و گفتگو کرد.

 مدیر صندوق در استان با اشاره به جایگاه صندوق در قرارگاه اجتماعی استان گفت : باتوجه به جایگاه صندوق در قرارگاه اجتماعی استان البرز باید از تمامی ظرفیت های قانونی جهت تحت پوشش قرار دادن مشمولان فاقد بیمه اجباری با کمک 70 درصدی دولت در پرداخت حق بیمه ها استفاده نماییم .

بشیری افزود : بخشی از افراد مشمول که فاقد هر گونه بیمه اجتماعی هستند حتی توان پرداخت پنج درصد سهم بیمه شده را هم ندارند که با شناسایی و کمک در پرداخت سهم بیمه بیمه شده در بحث توانمندسازی ، حفظ کرامت و منزلت افراد در جامعه گام بلندی برداشته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : با اجرایی کردن نظام جامع تامین اجتماعی چند لایه برای افراد حمایت، امنیت و رفاه نسبی را میشود فراهم کرد.

 نماینده بنیاد علوی در استان نیز گفت : اگر مسائل به درستی در قرارگاه اجتماعی احصاء و اطلاع رسانی گردد می توان با استفاده از ظرفیت‌های موجود وضعیت استان را بهبود بخشید. 

بویینی افزود: می توانیم با شناسایی افراد نیازمند که توان پرداخت حق بیمه را ندارد و استفاده از کمک‌های خیرین و سازمان‌های متولی حق بیمه آنها را پرداخت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =