کد خبر: 33932
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
بانک کشاورزی

مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان از پرداخت 107درصدی تسهیلات این بانک نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: بانک کشاورزی تا پایان مردادماه 25 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایلنا، هوشنگ حیدرنژادیان در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه بانک کشاورزی اصلی ترین بازوی بخش کشاورزی است، عنوان کرد: این بانک در کمک به افزایش سطح زندگی روستایی و کمک به تولید، اشتغال و خودکفایی کلان کشور نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه این بانک با 44 شعبه در استان عضو بزرگی از خانواده بانکی کشور است، بیان داشت: دو ماموریت اساسی که دولت به  بانکها محول کرده مردمی سازی یارانه ها و ارائه تسهیلات است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان با بیان اینکه بانک کشاورزی 2 هزار و 857 فقره  تسهیلات به مبلغ 2 هزار و 570 میلیارد ریال پرداخت کرده است، افزود: این بانک در استان همدان با استمرار و مداومت انتطارات اولیه مردم در حوزه یارانه ها را حتی در ایام تعطیل هم برآورده کرده است.

حیدرنژادیان میزان چک برگشتی بانک کشاورزی استان همدان را 4 هزار و 961 فقره اعلام کرد.

حیدرنژادیان پیگیری و ارائه تسهبلات در حوزه اشتغال بر طبق  تبصره 18، را از وظایف مهم این بانک عنوان کرد و گفت: 3هزار و 634 میلیارد ریال ابلاغیه پرداخت تسهبلات به استان بوده که به 83 طرح معادل هزار و 653 میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در مجموع  23 طرح مصوب به مبلغ  2  هزار و 574 میلیارد ریال خواهد بود که نسبت به اعتبار تخصیص استان 72 درصد تحقق برنامه بند الف تبصره 18 را انجام شده است که فقط یک سوم از منابع توسعه ملی و مابقی از منابع استانی تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه طرحها مرتبط با کشاورزی و واحدهای گلخانه ای است، افزود: بانک کشاورزی در همه حوزه ها 12 هزار و 752 فقره تسهیلات به ارزش 25 هزار میلیارد ریال تا پایان مردادماه پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات نسبت به سال گذشته 107درصد از نظر عددی و 80 درصد به لحاظ تعداد در پرداخت تسهیلات افزایش دا‌شته است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان با اعلام اینکه 902 میلیارد ریال غرامت پرداخت کردیم و رقم حق بیمه 121 میلیارد ریال بوده است، اظهار کرد: این بانک 7.5 برابر حق بیمه دریافتی، به کشاورزان غرامت  پرداخت کرده است.

وی گفت: تاکنون تعداد 4 هزار و 823 نفر به مبلغ 604 میلیارد ریال با تحقق 68 درصدی در قالب سیاست‌های حمایتی دولت استفاده کردند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان گفت که؛ این بانک امسال ۲ هزار و ۸۷۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۲ هزار و ۵٧٠ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

وی همچنین با بیان اینکه 3 هزار و 155 میلیارد ریال مطالبات بانک کشاورزی از مشتریان می باشد، از بخشودگی ۶ درصدی جریمه ها در هفته دولت خبر داد و گفت: تاکنون ١٨٠ فقره از این ظرفیت استفاده کرده اند.

حیدرنژادیان با بیان اینکه 316 هزار تن گندم  به ارزش 36هزار میلیارد ریال توسط بانک کشاورزی خریداری شده، افزود: از این رقم 26 هزار میلیارد واریز شده که معادل 2درصد بهای گندم کشاورزان پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان میزان وام فرزندآوری پرداختی دراستان را 343 فقره 252 میلیارد ریال معادل 61درصد و میزان پرداختی تسهیلات ازدواج را 756 میلیار ریال معادل 87 درصد ابلاغیه استان اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =