ابراهیم زاده

معاون فنی و راه‌های روستایی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از آمادگی برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران حسینی خبر داد.

به گزارش روستانیوز، سید وحید ابراهیم‌زاده با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و افزایش جمعیت مشتاق به زیارت اباعبدلله حسین (ع) بر ضرورت خدمت‌رسانی بیشتر مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی استان تاکید کرد و گفت: ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران حسینی است.
وی افزود: برای تحقق این هدف نظافت داخل نمازخانه‌ها و تجهیز آن‌ها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر در آن‌ها در تمام ساعات شبانه‌روز، نظافت مستمر سرویس‌های بهداشتی، استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده مناسب برای جلوگیری از شیوع کرونا و رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی از مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.
معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری البرز بیان کرد: همچنین با توجه به افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در ایام اربعین و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، مجتمع‌های خدماتی رفاهی موظف به توجیه نیروهای خدماتی و سایر کارکنان شاغل در واحدهای خدماتی مجموعه خود مبنی بر ارائه خدمات شایسته به زائران در راستای تکریم زوار شده‌اند.
ابراهیم‌زاده خاطرنشان کردد: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =