مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی

۵۴ میلیون دلار درآمد صادرات بخش تعاون بود که ۱۰ میلیون دلار آن مربوط به محصولات تولیدی شرکت های تعاونی بود.

به گزارش روستانیوز، علی دهقانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در نشست خبری بمناسبت هفته تعاون اظهار داشت: ۳۵ مورد برگزاری میز ارتباطات با مردم و ۲۸ هزار نفر ساعت آموزش ایمنی و بهداشت محیط کاری توسط اداره کل در طول یکسال انجام پذیرفته است.
وی در ادامه گفت: مدت زمان رسیدگی به پرونده های کارگران و کارفرمایان در اداره کل در حدود ۳۰ درصد کاهش یافته است.

دهقانی با تصریح اینکه کاهش نرخ بیکاری و تک رقمی شدن آن در بهار امسال اتفاق افتاده است، گفت: ۸۸ میلیارد تومان اعتبار امسال برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته ۷۴ درصد رشد داشته است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،بیان کرد:میز  خدمت اداره تعاون و کار استان رتبه دوم کشوری را بنا به انتخاب ریاست جمهوری اخذ کرد و در مدت حضور ریاست جمهوری ۲۱۰ طرح برای اشتغال زایی به میز خدمت ارائه شد که از این تعداد ۱۰۰ مورد آن به اشتغال انجامید.
وی گفت: کارگروه حمایتی که اولین بار استارت آن در استان زده شده است، که سبب حل مشکلات زیادی در حوزه اشتغال و کارآفرینی و همچنین مسائل کارگران و کارفرمایان شده است.
دهقانی افزود: در سال ۱۴۰۰، ۵۴ میلیون دلار درآمد صادرات بخش تعاون بود که ۱۰ میلیون دلار آن مربوط به محصولات تولیدی شرکت های تعاونی بود.

وی گفت: امسال ۲۰۷ مورد شرکت تعاونی  برای جشنواره تعاونی های برتر  ثبت‌نام کرده است که آذربایجان غربی رتبه هفتم را در میزان ثبت‌نامی ها در کشور را به خود است ، ۴ شرکت کاندید شد ولی متأسفانه نتوانستیم جشنواره تعاونی های برتر  ملی رتبه ای را کسب نماییم .

دهقان بیان کرد: با جذب اعتبارات ملی در بخش تعاون و دهک های پایین درآمدی در حدود  ۹۲۷ میلیون تومان ، از اقدامات اداره کل بود.

وی عنوان کرد: ۱۵۰۰ واحد مسکن مهر، ۶۷۰ مورد آن تحویل شده است که تلاش داریم تا پایان سال تمام واحدها را تحویل صاحبان آن ها دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =