کد خبر: 33808
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
استانداری البرز

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هوشمندسازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی به صورت پایلوت کشوری، در استان البرز اجرا می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، جلیل سالاری در دیدار با استاندار البرز که در دفتر کار استاندار صورت گرفت، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و همراهی‌ها، افزود: موضوعات متعددی مورد بررسی قرار گرفت که هوشمندسازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی از جمله آنها است.
سالاری بیان کرد: ایجاد جایگاه‌های ال‌پی‌جی با محوریت تأمین سوخت حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار قرار گرفت ضمن اینکه این اقدام با تعامل شهرداری کرج در ابتدا در استان البرز اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی نیز موضوعاتی از سوی استاندار مطرح شد که درصدد هستیم همراهی لازم را در این زمینه داشته باشیم.
استاندار البرز هم ضمن قدردانی از این حضور و اهتمام ویژه در جهت بررسی موضوعات این حوزه در استان البرز، عنوان کرد: از مجموعه‌های مختلف بازدید شد و موارد مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.
مجتبی عبداللهی گفت: با تشریح شرایط استان و مسائل اجتماعی و ضرورت توجه ویژه ملی به این بخش، مقرر شد که شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، مسئولیت‌های اجتماعی خود را به این امور در البرز معطوف کند امید است تعاملات صورت گرفته سبب‌ساز کسب رضایتمندی مردم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =