کد خبر: 33731
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
طرح هادی روستایی

استاندار خراسان رضوی گفت: طرح هادی در هزار و ۱۱۳ روستای استان در دست بازنگری است و امیدواریم با این اقدام شاهد رفع بسیاری از مشکلات مردم باشیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، یعقوبعلی نظری روز یکشنبه در پنجمین روز از هفته دولت و در بدو ورود به شهر دولت آباد، مرکز شهرستان زاوه و عطر افشانی مزار شهدای گمنام، در جمع مردم افزود: سابقه این منطقه از نظر چهره های فرهنگی و تاثیر گذار شناخته شده است با این حال مسایل و مشکلات این منطقه نیز مشخص است.
وی افزود: این منطقه با همت مردم در حال آبادانی است و برای رفع بسیاری از مسائلی که از گذشته وجود داشت نیز تامین اعتبار صورت گرفته و کارها در حال انجام شدن است.

استاندار :طرح هادی در بیش از هزار روستای خراسان رضوی در حال بازنگری است
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به درخواست های صورت گرفته در خصوص موضوع مناسب سازی مزار شهدا، امیدواریم تا پایان سال شاهد رفع و حل شدن مشکلات موجود در این خصوص و در تمام استان باشیم.
نظری سپس در روستای مرغزار حضور یافت و طرح بهره‌برداری از  آسفالت معابر شهری و روستایی شهرستان زاوه را افتتاح کرد.

در این طرح بیش از ۶۶هزار متر مربع از معابر ذکر شده با اعتباری بالغ بر ۱۸هزار میلیارد تومان ساخته و مورد استفاده مردم قرار گرفت.

استاندار :طرح هادی در بیش از هزار روستای خراسان رضوی در حال بازنگری است
وی همچنین با حضور در مسجد جامع این روستا و در جمع مردم گفت: امیدواریم در کسوت مدیریت استان بتوانیم امانت‌دار خوبی برای مردم باشیم و مشکلات حل شود. اگر بتوانیم منشأ خدمت باشیم، وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌ایم.
استاندار خراسان رضوی افزود: برخی از مشکلات  از دوران گذشته حل نشده و بر روی هم تلنبار شده است و اکنون نیز با توجه به جایگاه هر کدام از آنها و با برنامه ریزی امیدواریم  تا پایان دولت سیزدهم شاهد حل شدن آنها باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =