آبرسانی

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به کم آبی برخی از روستاهای استان تاکید کرد: برای طرح‌های آبرسانی روستایی از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بهره‌گیری می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا،در سال‌های اخیر به دلیل خشکسالی و کم‌آبی و بی آبی تعدادی از شهرها و روستاهای این استان دچار تنش آبی شدند که برای جبران آن در برخی از روستا آبرسانی با تانکر انجام می‌شد.

در سفر سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به چهارمحال و بختیاری برای جبران خشکسالی و کم‌آبی استان تصمیمات مطلوبی گرفته شد.

از سوی دیگر قرار شده است قرارگاه امام حسن(ع)در راستای اجرای آبرسانی به روستاهای استان اقدام کند.

غلامعلی حیدری روز جمعه همزمان با سومین روز هفته دولت سال‌جاری در بازدید از شهرستان خانمیرزا تاکید کرد:در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ۲۶۰ هزار میلیارد ریال برای استان مصوب شد که با تزریق و توزیع عادلانه آن در تمامی شهرستان‌ها رونق و تحول مطلوبی در استان رخ می‌دهد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: با تزریق اعتبارات سفر رییس‌جمهور به بام ایران در طرح‌های مختلف استان رونق و تحول ایجاد خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی اما امسال طرح‌های بسیار خوبی در چهارمحال و بختیاری افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری فلسفه وجودی مدیران را خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر با خدمت بی‌منت و جهادی به مردم توانستند به الگویی برای همگان تبدیل شوند.

وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید کارها به‌صورت جهادی و میان‌بُر با سرعت و براساس ضوابط قانونی انجام شود.

حیدری تاکید کرد: هم‌اکنون برای انجام امور مختلف در چهارمحال و بختیاری مشکل اعتباری نداریم و باید با مدیریت جهادی قبل از فرارسیدن فصل سرد سال طرح‌های آب‌رسانی روستایی تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی افزود: درصد قابل‌توجهی از اعتبارات ردیف‌های مختلف چهارمحال و بختیاری جذب شده است و مشکلی در رابطه با بودجه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، شهرستان خانمیرزا در ۱۶۰کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار داد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =