البرز

در اولین روز از سفر استانی استاندار البرز و همزمان با هفته دولت،شهرستان ساوجبلاغ و بخش های تابعه میزبان مدیران اجرایی البرز بودند.اقتتاح چندین پروژه صنعتی ،کلنگ زنی و بازدید از روند اجرای پروژه ها و دیدار با خانواده های معظم شهدا از برنامه های اولین روز سفر دکتر عبداللهی بود.

به گزارش روستانیوز، نماینده عالی دولت در استان البرز در نشست با جمعی از نخبگان شهرستان ساوجبلاغ ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: مشکلات دیرینه ای از بدو تاسیس و استقلال البرز وجود داشته و طی گذر زمان انباشته شده که باید با اتحاد و همدلی و کار ویژه انقلابی و جهادی، عقب ماندگی های استان را جبران کنیم.
مجتبی عبداللهی با بیان اینکه نباید با تکرار مشکلات و موانع خود را از اقدام و پیگیری برای حل آنها باز داریم، بلکه تک تک اقشار مردم و رده های مختلف مدیران باید اراده ای قوی وارد عمل شوند،افزود: سیاست دولت مردمی ایران قوی و شخص رییس جمهور محترم درصدد پیشرفت، ارتقا و آبادانی تمامی نقاط کشور است.
وی با اشاره به اینکه با توجه به ظرفیت های فراوانی که در استان البرز وجود دارد، می توانیم بسیاری از مسائل را با همکاری و مودت حل کنیم،ادامه داد: رییس جمهوری محترم بی وقفه در سفرهای استانی هستند و با بطن جامعه و مطالبات و نیازهای مردم مواجه می شوند و برای رسیدگی به آنها تدابیر لازم را اتخاذ می کنند.
عالی ترین مقام اجرایی استان اظهار کرد: در سفر رییس جمهور محترم به استان حدود ۲۰۰ پروژه با ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد و بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیز از سوی بانک ها به پیشبرد اهداف توسعه ای استان ارائه می شود.
عبداللهی با اشاره به اینکه استان البرز ۲هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستانی کمبود دارد و هر تخت بیمارستانی به حدود ۵ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد، گفت: بر این اساس در مصوبات سفر، یک بیمارستان ۵۰۰ تختی مصوب شد و تا آخر سال نیز با پیگیری و رفع موانع پروژه های بیمارستانی، هزار تخت به مجموعه بهداشت و درمان اضافه می شود.ضمن اینکه یک مجموعه و دستگاه درمان سرطان برای اولین بار در کشور در استان البرز بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
استاندار البرز با بیان اینکه طی توافقی ساخت ۱۰۰ مدرسه با همت دولت و خیرین را آغاز کرده ایم و برای نیل به ساخت ۲۰۰ مدرسه در فاز بعدی به کمک خیرین و بزرگان استان نیاز داریم،افزود: مشکلاتی در حوزه تامین زیرساخت‌های مناسب برای بهره برداری از سهم حق آبه استان از محل سدهای مستقر را داشتیم از این رو رینگ شبکه آبرسانی استان در حال تکمیل است تا بتوانیم دوباره سهمیه آب دریافت کنیم و میزان برداشت آب از منابع زیرزمینی را به ۵۰ درصد برسانیم.
وی با اشاره به اینکه با کسب اعتباری حدود هزار و ۱۵۰ میلیارد تومانی تا نیمه اول سال آینده تمامی روستاهای صعب‌العبور استان از نعمت گاز برخوردار می شوند،،ادامه داد: در خصوص ساماندهی و ارتقا ی زیرساخت های راه سازی استان نیز اقدامات و پیگیری‌های ارزشمندی شکل گرفته است.
نماینده دولت در استان البرز با بیان اینکه دیدارهای چهره به چهره با مردم استان در روزهای سه شنبه و میز خدمت در چهارشنبه های جهادی در ۶۶ محله محروم و میز خدمت در نمازهای جمعه را برای ارتباط تنگاتنگ با بطن جامعه به صورت منظم و مداوم برقرار است،خاطرنشان کرد: مجموعه مدیران استان باید خدمتگزاران حقیقی مردم باشند و اگر در این مسیر کوتاهی کنند، از چرخه مدیریت خارج می شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =