کد خبر: 33478
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
درمان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دفن لاشه‌های احشام منطقه به صورت بهداشتی انجام شده بود، مدارک و مستندات بررسی شد و در آزمایشات آب این روستا هیچگونه آلودگی مشاهده نشد.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، دکتر علیرضا امانی در حاشیه بازدید از روستای آهنگران گفت: بعد از گذشت سه هفته از سیلی که در روستای آهنگران آمده بود وظیفه خود دانستیم که با یک سرکشی، از وضعیت بهداشت و درمان این روستا بازدید کنیم.
او افزود: در بازدید از خانه بهداشت روستای آهنگران شاهد عملکرد خوب بهورز و کارکنان خانه بهداشت و همکاران شبکه بهداشت و درمان فراهان در این منطقه بودیم و مشکل و چالش خاصی مشاهده نشد.
وی خاطرنشان کرد: دفن لاشه‌های حیوانات و احشام منطقه به صورت بهداشتی و کاملاً استاندارد انجام شده بود، مدارک و مستندات بررسی شد و در آزمایشات آب هیچگونه آلودگی وجود نداشت.
دکتر امانی ادامه داد: توجه به احتیاجات سلامتی مردم در مناطق محروم و کمتر برخوردار از اولویت‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی اراک است و با توجه به وقوع سیلاب در روستای آهنگران و خرابی منازل و از بین رفتن کشاورزی و دام‌های مردم احتیاج است همه دستگاه‌های اجرایی استان همت کنند تا مردم زحمتکش آهنگران به شرایط عادی زندگی خود دست یابند.
او در انتها خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک، نه تنها در کنار مردم روستای آهنگران خواهد بود بلکه تلاش ما این است که نگاه اختصاصی در حوزه سلامت به مناطق محروم استان مرکزی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =