بشیری

در روز یکشنبه مورخ 23/05/1401 ، تفاهم نامه همکاری مشترک صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر و انجمن ام اس استان البرز در راستای تحت پوشش قرار دادن اعضای مشمول انجمن ام اس در محل دفتر مدریت استان البرز باحضور هادی بشیری مدیر استان ، لیلا هدایتی مدیرعامل انجمن ام اس استان منعقد شد .

به گزارش روستانیوز به نقل از  روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز، در این مراسم بشیری با توجه به جایگاه تامین اجتماعی در  قانون اساسی گفت: در راستای اجرای اصل 29 قانون اساسی جمهوری اسلامی و تحقق اهداف و برنامه های دولت در خصوص تعمیم و گسترش نظام تامین اجتماعی در حمایت از اقشار فاقد بیمه اجتماعی غیر مشمول بیمه اجباری و به منظوربرخورداری کلیه اعضای انجمن ام اس البرز از مزایا و تعهدات بلند مدت بیمه های اجتماعی در خصوص بازنشستگی، پیری ، ازکارافتادگی ، فوت و نقل و انتقال سوابق بیمه ای ،  تفاهم نامه همکاری مشترک امضا شد.
وی افزود : با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های مشترک گام مثبتی در جهت توسعه و گسترش عدالت اجتماعی برداشته می شود.
بشیری گفت:   اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، شناسایی، معرفی و جذب کلیه مشمولین و استفاده از ظرفیت های خیرین جهت توسعه بیمه اجتماعی برای مشمولین از اهداف این همکاری است.

در این نشست هدایتی مدیر عامل انجمن ام اس استان گفت : تامین اجتماعی برای این اقشار همیشه دغدغه انجمن بوده و هست و صندوق میتواند با ارائه خدمات تامین اجتماعی به این قشر از جامعه نقش بسزایی در تامین آتیه افراد مشمول در زمان پیری و ناتوانی ایفا کند.
هدایتی افزود: انجمن می تواند با شناسایی اعضای مشمول صندوق، اطلاع رسانی و راهنمایی آنها دسترسی به مزایای بیمه ای را برای اعضای خود تسهیل کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =