کد خبر: 32695
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
سیل

استاندار تهران با تاکید بر استمرار امدادرسانی به مناطق سیل زده گفت: ۹ شهرستان استان تهران معین روستاهای سیل زده شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، محسن منصوری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: تقسیم کار منطقه‌ای صورت گرفته و هر شهرستان استان، معین یک روستا شده؛ در این راستا شهرستان‌های ورامین، قدس، ملارد، پردیس، اسلامشهر، قرچک، بهارستان، پیشوا و شهریار حضور مستقیم در مناطق سیل‌زده دارند و بقیه فرمانداری‌ها یا درگیر سیل بوده و یا نیرو به این منطقه اعزام کرده اند.

استاندار تهران در ادامه بیان داشت: ادوات امدادی و تجهیزات در منطقه وجود دارد و مجموعه‌های امدادی از جمله هلال احمر، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی و داوطلب در بین مناطق بلوک بندی شده تحت فرماندهی واحد اقدامات را پیگیری می‌کنند.

منصوری سپس گفت: در حال حاضر محورهای اصلی بازگشایی شده و برخی محورهای محلی مسدود است البته دسترسی‌ها شکل گرفته و ادوات و لجستیک به اندازه کافی وجود دارد، اولویت اول آواربرداری، امدادرسانی و تعیین تکلیف وضعیت مفقودین و بعد از آن رسیدگی به وضعیت باغات و سایر موارد می‌باشد.

وی همچنین تاکید کرد: تا حل و فصل کامل مشکلات در کنار مردم هستیم و از همه ظرفیت به نفع خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌کنیم.

منصوری با اشاره پیگیری رئیس جمهور از وضعیت رسیدگی به سیل زدگان افزود: رئیس‌جمهور چهار نوبت پیگیر مسائل سیل و خدمت رسانی به آسیب دیدگان بودند و حتی در نیمه‌های شب نیز این پیگیری‌ها ادامه داشت و ما هم در راستای مشی و سیاست دولت مردمی پیگیر هستیم تا مشکلات مردم به حداقل برسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =