کد خبر: 32675
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: ۶۰ نیروی امدادی و عملیاتی این جمعیت در روستای آهنگران از توابع بخش مرکزی شهرستان فراهان حضور دارند و مشغول امدادرسانی هستند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، عبدالکریم شعبانزاده افزود: این روستا جمعه شب بر اثر شدت بارش‌ها و جاری شدن سیلاب دچار آبگرفتگی و مشکلات زیادی شده و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر از لحظات نخست حادثه در محل حاضر شدند.

وی بیان کرد: هم اکنون نیروهای امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر در کنار سایر نیروهای خدمت رسان مشغول تخلیه آب منازل هستند و از ساعات اولیه امروز (شنبه) ۵۴۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته بین سیل زدگان این منطقه توزیع شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: ۵۰۷ بطری آب معدنی و ۳۰۰ تخته پتو نیز بین سیل زدگان روستای آهنگران توزیع شده و هم اکنون ۱۵۰ تخته چادر نیز وارد منطقه شده است.

شعبانزاده اظهار داشت: همه تلاش‌ها برای خدمت رسانی سریع به مردم روستای آهنگران به کار گرفته شده و از هیج کوششی دریغ نمی شود و برای امدادرسانی در این منطقه چهار دستگاه لجن کش، ۲ دستگاه پمپ آب سه اینچ، ۲ دستگاه پمپ آب چهار اینچ، ۲ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه کامیون، سه دستگاه کامیونت، ۵ دستگاه وانت کمک‌دار، یک دستگاه خودروی جک‌دار، یک دستگاه خودروی آبی زمینی (آرگو) و یک دستگاه قایق مشغول فعالیت و خدمت رسانی است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =