فردیس

استاندار البرز با حضور در فرمانداری شهرستان فردیس با مدیران این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از پایگاه خبری شهرداری فردیس موضوع نشست دکتر عبداللهی با مدیران کرج و فردیس ، تعیین و تکلیف مبحث انتزاع حریم شهر فردیس بود .

در خلال این جلسه و پس از سخنان استاندار البرز و فرماندار شهرستان فردیس ، محمد رضا احمدی نژاد سرپرست شهرداری فردیس ضمن قدردانی از حسن توجه و حساسیت ویژه استاندار محترم البرز بعنوان نماینده عالی دولت در استان به موضوعات شهری فردیس اظهار داشت : انتقال اسناد املاک شهرداری فردیس مهمترین درخواست در موضوع انتزاع فردیس از کرج است

وی افزود: اسناد باید در اسرع وقت باید به نام فردیس منتقل شود. این اسناد هنوز به نام شهرداری کرج است و متاسفانه گاهی معوض های شهرداری کرج حتی در بعد از سال ۹۶ و مستقل شدن شورا و شهرداری فردیس، از املاک فردیس و اراضی ۱۱۰ این شهر انجام می‌شود.

این مدیر شهری با تاکید بر اینکه تعیین تکلیف اموال فردیس در اولویت است، گفت: علیرغم اینکه فردیس با کمبود ماشین آلات مواجه است اماعمر مفید ماشین آلات معمولا ۱۰ سال است در حالیکه ۵ سال از عمر ماشین آلات به دعوای بین دو شهر گذشته و نتیجه ای برای فردیس حاصل نشده است. بنابراین مهمترین موضوع املاک فردیس است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ دستگاه اتوبوس در حوزه حمل و نقل عمومی فردیس خدمت رسانی می‌کند، اضافه کرد: در بودجه سال گذشته، تحویل ۱۵ دستگاه اتوبوس از شهرداری کرج پیش بینی شده و امسال نیز خرید ۱۵ دستگاه اتوبوس در بودجه در نظر گرفته شده که می‌تواند حوزه حمل ونقل عمومی شهر را متحول کند.

احمدی نژاد تامین نیروی انسانی در شهرداری فردیس را از دیگر موضوعات انتزاع شهرداری‌های فردیس و کرج برشمرد و گفت: پیش از سال ۹۶ شهرداری کرج با برگزاری آزمون استخدامی به جذب نیرو در مجموعه شهرداری کرج انجام شده است. ما در شهرداری فردیس فقر نیروی انسانی متخصص داریم اما افرادی که آن روزها برای شهرداری فردیس جذب شدند در شهرداری کرج مشغول به کار شدند و حاضر نیستند به فردیس بیایند.

وی افزود: اخیرا مقرر شده که یک ذی حساب اموال فردیس و کرج را تا پیش از سال ۹۶ احصا کند تا قدر السهم مناطق ۳ و ۱۰ شهرداری کرج از که اکنون در حوزه شهرداری فردیس است؛ از اموال شهرداری کرج مشخص شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =