کد خبر: 32591
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
سریزدی

شورای اسلامی شهر کرج در جلسه رسمی عصر سه شنبه چهارم مرداد «مجید حاجی غلام سریزدی» را به عنوان شهردار جدید این کلانشهر جهت معرفی به وزارت کشور برای طی مراحل صدور حکم برگزید.

به گزارش روستانیوز، با انصراف و کناره گیری علی سلطانی مقدم و مازیار حسینی از جمع نامزدهای تصدی سمت شهردار کرج، شورای اسلامی شهر در جلسه عصر امروزِ خود با 7 رأی «مجید حاجی غلام سریزدی» را به عنوان شهردار جدید برگزید.

مجید حاجی غلام سریزدی متولد ۱۳۴۳ مدرس دانشگاه است که به مدت ۱۲ سال در شهرهایی همچون زاهدان، سمنان و کرج به عنوان شهردار مشغول خدمت بوده، وی مدتی نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بوده است.

منوچهر غفاری سرپرست شهرداری کرج نیز موفق به کسب 6 رأی شد که در نهایت سریزدی با یک رأی بیشتر به عنوان شهردار جدید برگزیده شد.

علی قاسم‌پور، سخنگوی شورای شهر در پایان صحن علنی شورای شهر در جمع اصحاب رسانه با اشاره به شرح ماوقع پرداخت و گفت: علی سلطانی مقدم پس از ارائه برنامه خود انصراف داد، البته قدردان تلاش‌های وی هستیم.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه منوچهر غفاری از با ۶ رای از حضور در کرسی شهرداری کرج بازماند، افزود: در نهایت مجید سریزدی با ۷ رای شورای شهر به عنوان گزینه تصدی شهرداری کرج انتخاب شد.وی در خصوص تایید یا عدم تایید گزینه نهایی شورای شهر توسط مراجع ذیربط، یادآور شد: قضاوت و اظهار نظر در این خصوص به عهده شورا نیست و ما تابع قانون خواهیم بود.

سخنگوی شورای شهر با اشاره به نزدیک بودن آرای گزینه‌های شهرداری کرج، بیان کرد: همه اعضای شورای شهر گزینه نهایی را قبول دارند و با همدلی در مسیر ارائه خدمات به مردم گام خواهند برداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =