کد خبر: 32400
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
آبرسانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: تعداد ۱۲ روستای قم در طرح جهاد آبرسانی قرار دارند که برای این پروژه‌ها نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، محمد تقی شاهچراغی ظهر شنبه در جلسه بررسی پروژه‌های آب‌رسانی شهرستان کهک از توابع استان قم اظهار داشت: تعداد روستاهای استان قم در مقایسه با سایر استان‌ها که دچار مشکل آبرسانی هستند کم است و از وزارت نیرو درخواست می‌شود که مشکلات و موانع بر سر راه اتمام پروژه‌های آبرسانی به روستاهای استان قم برداشته شود.

وی عنوان داشت: برخی از روستاهای استان قم در زمینه آبرسانی مشکلاتی دارند که در این زمینه نیازمند اختصاص و تأمین اعتبار لازم برای حل مشکل آبرسانی به این روستاها هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این جلسه بیان داشت: تعداد ۱۲ روستای قم در طرح جهاد آبرسانی قرار دارند که برای این پروژه‌ها نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

حسن بختیاری عنوان داشت: ایجاد خطوط انتقال آب، تکمیل شبکه توزیع روستاها، احداث مخازن ذخیره آب و همچینن خرید ژنراتور برای برق اضطراری بخشی از پروژه‌های تعریف شده در طرح آبرسانی به روستاهای استان قم است که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات این پروژه‌های تکمیل و در اختیار روستاییان استان قم قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =