استاندار سمنان

استاندار سمنان گفت: مهارت آموزی و توانمند سازی روستائیان طی تفاهم نامه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و بسیج استان، در روستاها صورت می‌گیرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به مهارت آموزی به روستایی‌ها، بیان کرد: این امکان وجود دارد تا طی عقد تفاهم‌نامه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و بسیج استان، در سطح روستاها در راستای مهارت آموزی و توانمندسازی روستاییان اقدام شود.

وی افزود: بسیج در سطح کشور و به صورت خاص در سطح استان در حوزه فرهنگ، بهداشت، عمرانی، محرومیت زدایی، مقابله با کرونا و … به خوبی عمل کرده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه بسیج و گروه‌های جهادی استان در بحث گره گشایی از مشکلات مردم، در سایه فرهنگ ایثار و شهادت و با صداقت و ایمان مشغول به کار شدند که شاهد رضایتمندی از این اقدامات هستیم، ابراز کرد: بهترین راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بهره‌گیری از فرهنگ ایثار و شهادت است

هاشمی افزود: دستگاه‌های اجرایی، پروژه‌های پیشنهادی در سطح شهرستان‌ها را در حد مقدورات با اولویت قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی و گروه‌های جهادی به مرحله اجرا درآورند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تا همکاری و هماهنگی لازم را با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود، با قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان و گروه‌های جهادی داشته باشند، گفت: با تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تشکیل قرارگاه مواسات، بسیج در استان پای کار آمد و در این حوزه اقدامات بسیار خوبی شکل گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =