اشتغال روستایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: بیش از ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای اشتغال پایدار در اردبیل پرداخت شد.

به گزارش روستانیوز، بهروز رحیم‌زاده عصر یکشنبه در جلسه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان اردبیل اظهار کرد: بیش از ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری اردبیل پرداخت شد.

وی با بیان اینکه با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال برای ۶ هزار و ۷۰۰ نفر فراهم شد، گفت: طرح اشتغال پایدار یکی از برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت گشایش امر اشتغال و جلوگیری از مهاجرت از مناطق روستایی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: نظارت کاملی بر تحقق اهداف اشتغال این طرح انجام می‌شود که تسهیلات پرداختی به صورت طرح ایجادی، توسعه‌ای و سرمایه در گردش پرداخت شده است.

رحیم‌زاده با اشاره به اینکه و بیمه تأمین اجتماعی و بیمه اجتماعی روستاییان و کشاورزان ملاک اشتغال تعهدی طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان اردبیل بوده، ادامه داد: تسهیلات پرداختی در شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت توسط بانک‌های عامل اجرایی شده است که تاکنون به ۳ هزار و ۷۷۰ طرح اقتصادی تسهیلات از محل اعتبارات تعلق گرفته است.

وی افزود: اعطای تسهیلات با توجه به رسته فعالیت‌های بومی استان و با ارزیابی اهلیت سرمایه‌گذاران و متقاضیان تسهیلات انجام شده و نظارت سه مرحله‌ای نیز هم‌زمان با عطای تسهیلات انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =