مدیرکل بهزیستی استان البرز

مدیرکل بهزیستی استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف نیازمند همراهی خیرین و گروه های جهادی هستیم، گفت: بهزیستی استان ماهانه به طور متوسط به بیش از 18 هزار نفر مستمری پرداخت می کند.

به گزارش روستانیوز، وجیهه محمدی فلاح با بیان اینکه بهزیستی اعتبارات محدودی دارد و در این مسیر نیاز است با همراهی رسانه های گروهی خدمات گسترده ارائه شده معرفی شود تا مشارکت بیشتر مردم را در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی شاهد باشیم، به ارائه آماری از فعالیت های صورت گرفته در بهزیستی استان اشاره کرد و افزود: ۴۰ هزار و ۷۹۲ فرد دارای معلولیت زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند که در قالب ۵۵ مرکز شبانه روزی خدمات می گیرند.

وی با بیان اینکه ۱۹ مرکز نگهداری سالمندان در البرز وجود دارد که به یک هزار و ۱۰۹ نفر خدمات ارایه می دهند ،ادامه داد: ۱۷ مرکز اعصاب و روان، یک مرکز سالمندی و یک مرکز جسمی و حرکتی به افراد دارای معلولیت خدمات رسانی می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر 339 کودک بی سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش مراکز ما هستند ،اظهار کرد: این کودکان در 18 مرکز غیردولتی و 3 مرکز دولتی نگهداری می شوند.

محمدی فلاح به موضوع فرزندخواندگی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 1076 پرونده در این خصوص تشکیل شده که 20 مورد در 3 ماهه اول امسال واگذار شده  و فرایند بررسی صلاحیت ها برای دیگر درخواست ها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در 3 ماهه اول امسال 2134 مورد  تماس با مرکز اورژانس اجتماعی استان برقرار شده است، از مددجویان البرزی خواست با مراجعه به سامانه sam.behzisti.ir برای برخورداری از خدمات قبوض رایگان آب ، برق و گاز نام نویسی کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =