ولایی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه‌های این سازمان برای عید غدیر خم را تشریح کرد.

به گزارش روستانیوز، حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق گفت: در مجموع برای عید غدیر خم ۱۵ عنوان برنامه توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز طراحی شده که با همراهی کانون‌ها، هیئات، مساجد و نهادهای همسو به صورت مشارکتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه  اطعام علوی یکی از مهترین این برنامه‌ها است که طی آن ۵۰۰ هزار پرس غذا توسط ایستگاه‌های صلواتی، مواکب و گروه‌های جهادی توزیع می‌شود،افزود:  فضاسازی شهر توسط نهادها و ارگان های مختلف، پویش هر خانه یک پرچم و تزئین معابر با ریسه و چراغانی خیابان‌ها بخش دیگری از این اقدامات است.

ولایی‌برحق با بیان اینکه دیگر جشن نگین ولایت یکی دیگر از این برنامه هاست ، گفت: این برنامه توسط مساجد، کانون‌ها و هیئات به صورت محله‌ای برگزار می‌شود که در این راستا یک هزار جشن پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به  اینکه برنامه مواسات علوی نیز با وجود کاهش کرونا هنوز توسط گروه‌های جهادی در حال اجرا است که در قالب آن بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود،ادامه داد:یکی دیگر از برنامه های ما برنامه بعدی نغمه‌های علوی است که در قالب آن تولیدات رسانه‌ای این اداره‌کل و مجموعه‌ها و کانون‌های همسو درباره عید غدیر خم توزیع خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرزاظهارکرد: ایستگاه‌های علوی دیگر برنامه ای است که در این قالب ۵۰۰ موکب برپا خواهد شد و اقدام به پخش نواهای علوی، پذیرایی فرهنگی و اطعام می‌کند.ضمن اینکه دیدار با سادات نیز در دستور کار است که در این قالب ۱۰۰ تجمع سادات به صورت منطقه‌ای و ۱۰ تجمع بزرگ سادات در مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: سه تجمع سادات در کرج برگزار می شود که اولین تجمع در بلوار امامزاده حسن (ع) تا مصلی در صبح عید غدیر، تجمع دوم در خیابان رجایی‌شهر در صبح غدیر و سومین تجمع در شب عید غدیر در امامزاده محمد (ع) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =