بانک سپه البرز

بایرامی در مراسم تکریم ومعارفه مدیر جدید شعب منطقه البرز گفت: ایجاد نظام خود کنترلی در سازمانها نیازمند مدیران هنرمند است که توانایی ارتباط فراشغلی ،اخلاقی ،تشخیص وتربیت نیروی انسانی را داشته باشند.

به گزارش روستانیوز، مراسم تکریم ومعارفه مدیر جدید شعب منطقه البرز با حضورعضوهیات عامل ومعاونت امور اجرائی مرکزو غرب کشور ، مدیرامور ناحیه پنج ،مدیرشعب منطقه قزوین،روسای دوایرو شعب  و جمعی از کارکنان بانک برگزار گردید..

 به گزارش روابط عمومی  شعب بانک سپه منطقه البرز، بایرامی  در این مراسم با قدردانی  از تلاش ها و زحمات 35 ساله همتی، گفت: انسان های اثرگذار ومفید حتی در زمان قطع حیات مادی شان آثار و برکات آنها قطع نخواهد شد.

بایرامی با بیان اینکه تغییرتنها پدیده ای است که در حیات انسان دچار تغییر نشده است،افزود: جامعه ای هوشمند و دارای قدرت تفکر،تعقل و روحیه نوگرا و نواندیش است که ،قبل از اینکه پدیده های بیرونی سازمان را تحت تاثیرخودش  قراردهد به استقبال آن می روند و انطباق با آن را در برنامه ریزی خود لحاظ می کنند .

وی ادامه داد: ما در عصری زندگی می کنیم که تغییر مشمول سرعت فزاینده وپرشتابی است وسازمان ها که ارکان اصلی توسعه جوامع هستند اگر متوجه تغییر و سرعت آن نشوند محکوم به شکست خواهند بود لذا در نظام بانکی نیز با تغییر پدیده ها در تکنولوژی واقتصاد بازار روبرو هستیم ،بنابراین هوشمندی و چالاکی در درک مسائل و پدیده های بیرونی ،ضرورتی انکارناپذیر است .

عضو هیات عامل بانک سپه با اشاره به اینکه امروز فرصت کم نظیری برای بانک بوجود آمده است اظهار داشت : ما هم اکنون بهترین و بیشترین مدیران دارای علم ،تجربه و عملکرد ،بهترین و بیشترین مشتریان ،بهترین و بیشترین منابع ،بهترین و بیشترین تجهیزات را در اختیار داریم  که در هیچ سازمانی، تجمعی از این همه استعداد نخواهیم دید.

بایرامی با بیان اینکه واژه« بزرگترین ونخستین بانک ایرانی »،به دلیل وجود نیروی انسانی بلند مرتبه ،تعالی طلب ،واقع بین و واقع گرا و وجود مدیران بالغ ،کارا،باتجربه ،با دانش و دارای سعه صدر ،شایسته این بانک است،خاطرنشان کرد:ایجاد نظام خود کنترلی در سازمان نیازمند وجود مدیران هنرمند است که توانایی ارتباط فراشغلی ،اخلاقی ،تشخیص وتربیت نیروی انسانی را داشته باشند.

مدیرجدید شعب منطقه البرز نیز با بیان اینکه یکی از عوامل مهم موفقیت  در هربانک ، سرمایه انسانی آن است،گفت: اگرنیروی انسانی از نظر روحی، انگیزشی و مادی مهیا وآماده  خدمت نباشد خروجی کار نتیجه نخواهد داد و نیاز به تلاش وکارشبانه روزی و جهادی دارد.

وی با اشاره به اینکه بانک سپه نقش بسیار مهمی در پویایی اقتصاد کشور وارتقای سطح تولید و اشتغال ایفا می کند،ادامه داد: حضور مقتدرانه در عرصه های اقتصاد ملی و دیگر عرصه ها به نوبه خود گره های بزرگی از مشکلات کشور بازکرده و نقش بسزایی در ایفای مسئولیت اجتماعی داشته است که این موفقیت حاصل همراهی  وهمکاری نیروی انسانی فرهیخته ،تلاشگر،با دانش ومتعهد بانک سپه است که شایسته بالاترین ستایش ها هستند.

جواد فغانی بیان داشت : باید به طور دائم کارنامه فعالیت های خودمان را مرورکنیم چرا که بانک سپه به این موفقیت ها قانع نیست ونیاز به تلاش وکار شبانه روزی برای برنامه های آتی دارد.

مدیرجدید شعب منطقه البرز به برنامه های خود در سمت جدید اشاره کرد و گفت :استقرار نظام شایسته سالاری،ارتقای سطح کیفی خدمات بانکی ، شنیدن صدای مشتریان،پروژه هم اندیشی کارکنان واولویت دادن به طرحهای صنعت وتولید را در نظر خواهم داشت.

فغانی با قدر دانی از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بابت اعتماد وسپردن مسئولیت خطیر مدیریت منطقه البرز به وی اظهار داشت :یک مدیر به تنهایی نمی تواند این با رسنگین را به دوش بکشد لذا امیدوارم با همکاری صمیمانه و صادقانه کارکنان و خلق ایده های نو پیش از گذشته در اقتصاد استان نقش آفرینی نمائیم

ایشان با برشمردن ظرفیت های جغرافیایی ،سیاسی و اقتصادی غنی استان البرز انتظارات برای بهبود شرایط از این استان  را بسیار با لا دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =