کد خبر: 31937
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
رویداد ملی گوهرشاد

رویداد ملی گوهر شاد با هدف تغییر رویکرد از انفعال فرهنگی به فعالیت هدفمند در مناطق آزاد از ۱۹ تیر به مدت یک هفته برگزار می شود.

به گزارش روستانیوز، رویداد ملی گوهرشاد به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و همکاری سازمان‌های مناطق آزاد انزلی، ارس، ماکو، چابهار، قشم، کیش و اروند همزمان در مناطق آزاد به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.
دبیرخانه رویداد در سازمان منطقه آزاد انزلی مستقر و ویژه برنامه‌های این رویداد با حضور نخبگان دانشگاهی و حوزوی، هنرمندان و بازیگران، فعالان مردمی و عموم مردم از تاریخ 19 تیرماه به مدت یک هفته برگزار می شود.
 برپایی نشست‌های تخصصی با حضور اساتید و کارشناسان مطرح و تراز اول با عناوین علمی، راهبردی و کاربردی، برپایی غرفه‌های نمایشگاهی و ارائه تولیدات مد و لباس با حضور تولیدکنندگان برتر و شرکت‌های دانش بنیان از جمله برنامه‌هایی است که در این رویداد برگزار خواهد شد.
همچنین در این رویداد دستگاه ها و نهادهای مختلف و حلقه های میانی مردمی در زمینه محورهای فرهنگی اجتماعی و فرهنگی حجاب و عفاف که به تجربیات عملیاتی خرد و کلان قابل توجهی دست پیدا کرده اند، به منظور دستیابی به الگوهای موفق عملیاتی و ایده‌های خلاقانه به تجربه نگاری و ایده‌پردازی خواهند پرداخت و تجربیات ارزشمند و کاربردی شناسایی، دسته بندی و تعمیم دهی خواهد شد.
برگزاری مسابقات متنوع و فعالیت‌های فرهنگی در سواحل، اکران فیلم هناس( برداشتی از زندگی شهید داریوش رضایی نژاد)با حضور عوامل و بازیگران فیلم، تقدیر از بانوان محجبه فعال در زمینه های مختلف، برگزاری سخنرانی و کارگاه های آموزشی، حضور در برنامه‌های صداوسیمای مراکز استان و برگزاری نشست های خبری با حضور کارشناسان مربوطه و تولید محتوا دیداری و شنیداری و توزیع در فضای عمومی جامعه از دیگر برنامه‌های این رویداد است.
لازم به ذکر است در این رویداد، ایده‌ها و تجربیات از دستگاه‌ها و نهادها، فعالان فرهنگی اجتماعی و فعالان اقتصادی عرصه حجاب دریافت می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =