شهردار مشکین دشت

مراسم تکریم سرپرست سابق و معارفه شهردارجدید مشکین دشت،با حضور فرماندار شهرستان فردیس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فردیس، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از پرسنل شهرداری مشکین دشت، معتمدین و شهروندان مشکین دشت در سالن احتماعات پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار شد.

به گزارش روستانیوز، رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: مهمترین مسائل  و مشکلات شهری مشکین دشت در حال حاضر اتصال حق آب سدهای کرج به مشکین دشت وتعیین تکلیف املاک قولنامه ای است که از خواسته های بحق شهروندان است.

احمد کریمی پورضمن قدردانی از زحمات سرپرست شهرداری مشکین دشت در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان افزود: مدیریت شهری مشکین دشت همراه و هگام با اعضای شورای شهر تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا با ارائه خدمات شهری در شآن مردم فهیم و انقلابی مشکین دشت ،زمینه رضایت آنها را فراهم آورند.

وی خاطرنشان کرد: طبق توافقاتی که با ریاست پژوهشگاه مواد و انرژی صورت گرفته ظرف شش ماه آینده در این محل اولین مرکز پارک علم و فناوری شهرستان فردیس در شهر مشکین دشت راه اندازی خواهد شد که این امر رتبه علمی شهر مشکین دشت را ارتقا خواهد داد.

فرماندار شهرستان فردیس نیز در این مراسم  ضمن قدردانی از زحمات سرپرست سابق شهرداری مشکین دشت در سخنانی اظهار کرد: شهردار جدید مشکین دشت نباید وامدار هیچ شخص،گروه و یا جناح سیاسی و یا اعضای شورای شهر باشد.

کاشفی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد باید سرلوحه امور قرار گیرد و همه دستگاه ها به این امر توجه جدی کنند ،تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری مشکین دشت باید مطالعات طرح تفصیلی را با سرعت هر چه بیشتر پیگیری و به سرانجام برسانند.

فرماندار فردیس خاطرنشان کرد: پیگیراین هستیم تا وضعیت صدور پروانه ساختمانی برای املاک قولنامه ای را تعیین تکلیف کنیم.

لازم به ذکر است ،در پایان این مراسم علیرضا صفرخانلو حکم خود را از فرماندار فردیس دریافت کرد و بعنوان شهردار مشکین دشت معارفه شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =