کد خبر: 31305
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
آبرسانی

استاندار سمنان با بیان اینکه بسیج سازندگی اقدامات خوبی را برای آبرسانی روستایی انجام داده است، گفت: مشکل آبرسانی به ۱۱ روستای استان رفع شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه رزمایش مشترک صرفه‌جویی در مصرف آب و برق همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، تاکید کرد: آبفا و بسیج سازندگی و دیگر ارگان‌های خدمت رسان ذی‌ربط در این رزمایش حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی استان سمنان در زمینه آبرسانی اقدامات خوبی را در سراسر استان انجام داده‌اند، تاکید کرد: آبرسانی روستایی و تسهیل در آن از جمله این اقدامات است.

استاندار سمنان بیان کرد: ما در سال گذشته ۵۱ روستا را با تانکر آبرسانی می‌کردیم اما با اقدامات صورت گرفته این میزان به ۴۰ روستا کاهش یافته است.

هاشمی با بیان اینکه دغدغه آبرسانی به ۱۱ روستا طی یک سال اخیر رفع شده است، گفت: امیدواریم با طرح آبرسانی که با همت بسیج سازندگی در سراسر استان صورت گرفته، دغدغه آبرسانی با تانکر را در روستاهای استان نداشته باشیم.

وی همچنین بیان کرد: از مردم استان سمنان نیز می‌خواهیم تا در زمینه مصرف بهینه آب و برق به خصوص در فصل تابستان به عبور از پیک مصرف کمک کنند تا همه مردم از آب و برق بهره مند باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =